Foto: Rallifotod.eu
Aizvadītajā nedēļas nogalē, 28. maijā, Igaunijā, Misso trasē tika aizvadīts Igaunijas čempionāta otrais otrais posms rallijkrosā, kas vienlaicīgi bija arī Latvijas kausa izcīņas otrais ieskaites posms, portālu Go4speed informēja pārstāvis no rallycross.lv.
Cīņas bija tikpat spraigas kā pirms nedēļas Laitsē, taču favorīti palikuši iepriekšējie, lai gan dalībnieku sastāvs skaitliski bija palielinājies. Izmaiņas notikušas arī latviešu braucēju vidū. Tehnisku iemeslu dēļ startam nebija gatavs Māris Ločmelis, taču dalību startam bija pieteikuši vairāki jauni sportisti no Latvijas: Aldis Zēbergs D1 klasē, Reinis Lilienšteins D1 A klasē un Jānis Berķis D2 klasē. Ilgonis Krūmiņš savu dalību RWD klasē jau savlaicīgi atsauca. Diemžēl Aldis Zēbergs, kurš tika uzskatīts par kalses galveno favorītu, Igaunijā nebija gatavs startam un nevarēja piedalīties cīņā par uzvaru.
D1 A klasē kā jau gaidāms savu pārsvaru atkal apliecināja Reinis Safonovs, taču šoreiz tik gludi negāja, konkurenti bija neatlaidīgāki, kā arī Reiņa VW Polo vajāja tehniskas problēmas. Jēkabpilietis cīnījās ar dzinēja pārkaršanu. Tomēr finālā uzvarēts starts un visa sacīkstes, jo Misso trasē apdzīšana ir daudz sarežģītāka kā Laitses trasē. Aiz Reiņa atkal Janno Ligurs ar savu VAZ 2108. Reinis Lilienšteins (Golf II) apguva igauņu trases un pirmajā reizē septītais.
Vēl azartiskāks fināls bija D2 (ERK2000) klasē. Visās kvalifikācijas uzvarēja latvieši Reinis Nitišs un Mārtiņš Porietis. Diemžēl līderu cīņās tehnisku iemeslu dēļ nespēja iesaistīties ventspilnieks Jānis Berķis. Lielākās problēmas sagādāja stūres pastiprinātājs, neļaujot iekļūt finālā. Fināla starts izvērtās dramatisks un pirmais līkums liktenīgs izrādījās mūsu braucējiem. Pēc sadursmes ar konkurentiem riepās palika Mārtiņš Porietis, bet Reinis Nitišs tika izspiests trases ārmalā, smiltīs. Taču līdz finišam Reinis varonīgi cīnījās un tika galā ar pāris ātriem igauņiem, finālā tiekot līdz pjedestāla otrajam pakāpienam. Šoreiz uzvaru izcīnīja jau zināmais igaunis Silvers Havamā ar Hondu Type R.
Pilnpiedziņas klasē D1 un aizmugures piedziņas RWD klasēs cīņas nebija tik sīvas mazā dalībnieku skaita un dalībnieku piemeklējuso tehnisko problēmu dēļ. D1 klasē dominēja rallija auto, uzvaru izcīnīja Mitsubishi Lancer Evo 6 ar sacensību uzvarētāju Helmetu Palmu pie stūres, bet RWD klasē BMW ātrākais bija Andrus Karu.