Foto: Robert Laberge/Getty Images North America
No visiem autosporta veidiem tieši starptautiskais rallijkross šobrīd atrodas visaugstākajā uzplaukuma stadijā, tāpēc ne velti šajās sacensībās ar katru gadu uz starta iziet vairāki jauni autoražotāji. Līdz šim M-Sport kompānija Global Rallycross seriālā komandām palīdzēja tehniskajā ziņā, taču, kā ziņo portāls autosport.com, tagad plānots, ka M-Sport pirmo reizi paši būvēs automašīnas rallijkrosam.
Lai arī M-Sport pagaidām nekādus oficiālus komentārus nesniedz, avoti kompānijā apstiprināja, ka M-Sport strādā pie Ford Fiesta rallijkrosa automašīnas būvniecības, ar kuru plānots startēt Eiropas un Global Rallycross seriālos sākot jau ar 2013. gada sezonu.
Treviss Pastrana šogad Global rallycross seriālā brauca ar Dodge Dart. Foto: blog.roadandtrack.com
''Ņemot vērā mūsu pieredzi rallija un rallijkrosa mašīnu būvniecībā, tas ir tikai loģisks solis. Plāni mašīnai jau ir gatavi. Mašīnas transmisija būs no Sadev, bet dzinējs un visi pārējie darbi gulsies uz M-Sport pleciem,'' saka kāds M-Sport pārstāvis, kurš neatklāja savu vārdu.
''Pēc tam, kad Ford rūpnīca paziņoja, ka pamet WRC, M-Sport kompānijā, ņemot vērā savas tehniskās un inženierzinātnes spējas, parādījās liela interese startēt citos čempionātos. Beigu beigās vienmēr ir interesanti strādāt ar sacīkšu mašīnu, kurai būs vairāk par 600 Zs.''
Foto: blog.roadandtrack.com
Jāatzīmē, ka, tuvojoties WRC sezonas izskaņai, Ford pārstāvis Džerards Kvins teica, ka nākotnē Ford ar rūpnīcas atbalstu no WRC varētu pāriet un rallijkrosu, kur Kvins redzot lielas izaugsmes iespējas un lielisku nākotni. Iespējams, tieši tas pamudināja M-Sport ātri pievērsties rallijkrosam. Un, kas zina, varbūt jau drīz atkal Ford un M-Sport ceļi satiksies, bet šoreiz jau rallijkrosa disciplīnā.
Interesanti, ka debiju rallijkrosā drīz piedzīvos ar VW, kas nākamgad startēs WRC čempionātā.