Felipe Masa. Foto: Sutton images
Trešā šīs nedēļas testa diena Bahreinā bija spogulis kā spogulis visam F1 pirms sezonas testa periodam. „Williams" ar Felipi Masu pie stūres atkal pierādīja, ka ir ātri un uzticami, aizvadot 99 apļus un uzrādot ātrāko laiku, savukārt „Red Bull" ar nevienu veiktu apli piedzīvoja kārtējo norakstāmo dienu.
Čempions Sebastians Fetels („Red Bull") trasē devās vien divarpus stundas pēc treniņa sākuma, tomēr brauciens nebija diez ko ilgs - Fetels tika līdz ceturtajam līkumam un tur arī apstājās. Pēc pusstundas viņš devās nākamajā mēģinājumā, tomēr šoreiz viņa Red Bull RB10 apstājās vēl pirms boksu izejas. Diagnoze - elektronikas defekts, akumulatora maiņa un treniņš beidzies. Pēc vakardienas Daniela Rikjardo 66 apļiem šī diena „Red Bull" komandai uzskatāma par spēcīgu un smagu kritienu.
Sebastians Fetels. Foto: Sutton images
„Šobrīd nav tā labākā situācija, tomēr mēs to nevaram izmainīt. Visi ir ļoti motivēti, lai mēs tiktu šim pāri. Tas nenotiek pa vienu nakti. Mēs tik un tā ceram uz labāku dienu svētdien. Un mēs vēlamies pienācīgu sezonas sākumu Melburnā. Uz doto brīdi gan uzticamība ir mūsu lielākā jautājuma zīme," optimismu cenšas saglabāt Sebastians Fetels.
Kā otrs pilots bez apļa laika šodien palika vēl viens vācietis - Adrians Zutils. Viņš savu degošo „Sauber" formulu jau no paša rīta novietoja boksos un no tiem vairs sestdienā neizbrauca. Kārtējā depresīvā diena arī „Lotus" komandai. Pēc vakardienas formulas aizdegšanās vienība ieturēja nakts maiņu, lai varētu turpināt testus, tomēr šodien Romāns Grošāns nespēja aizvadīt vairāk par 33 apļiem. No rīta „Lotus" cīnījās ar elektronikas problēmām pārnesumkārbā, savukārt pēcpusdienā Grošānam treniņu pāragri lika noslēgt enerģijas rekuperācijas sistēmas (ERS) defekts.
Adrians Zutils. Foto: Sutton images
Pārējās komandas sev trešo testa dienu varēja atzīmēt kā veiksmīgu, to starpā arī pastarīši „Marussia" un „Caterham". Ja „Marussia" jau abas pēdējās dienas ar Maksu Čiltonu un Žilu Bjanki uzrāda solīdu apļu skaitu un apļa laikus, tad „Caterham" šī bija pirmā pozitīvā testa diena šonedēļ. Markus Ēriksons („Caterham") no Bjanki atpalika vien par sekundi un pirmo reizi veica vairāk nekā 100 apļus, kuru laikā absolvēja arī pilnu sacensību simulāciju.
Interesanti kļuva, kad komandas sāka savus spēkratus izmēģināt kvalifikācijas režīmā. Pēdējās stundas laikā vairākas komandas savus auto apāva ar mīkstākā sastāva „Pirelli" riepām un centās uzstādīt pēc iespējas labākus apļa laikus. Kā ātrākais dienu noslēdza Felipe Masa, tomēr Niko Rosbergs („Mercedes") no viņa atpalika vien par 0,226 sekundēm. Trešais palika Kimi Raikonens („Ferrari"), tiesa jau ar divu sekunžu deficītu uz Masu. Nav gan zināms, ar cik pilnām vai tukšām degvielas tvertnēm komandas veica šos mēģinājumus.
Niko Rosbergs. Foto: Sutton images
Solīda diena izdevās arī Kevinam Magnusenam („McLaren"), Daņilam Kvjatam („Toro Rosso") un Niko Hilkenbergam („Force India"). Svētdien Bahreinā tiks aizvadīta pēdējā pirms sezonas testa diena, kas nozīmē, ka nākamreiz F1 vienības trasē dosies vien pēc nepilnām divām nedēļām Melburnā, Austrālijā. Svētdien pēdējās dienas galvenie jautājumi - vai „Red Bull" spēs aizvadīt normālu testa dienu un cik ļoti komandas kvalifikācijas mēģinājumos uzlabos savus apļu laikus?
Bahreinas sestdienas testa rezultāti:
1. Felipe Masa, Williams-Mercedes, 1:33.258 minūtes (99 apļi)
2. Niko Rosbergs, Mercedes, 1:33.484 min (103 apļi)
3. Kimi Raikonens, Ferrari, 1:35.426 min (87 apļi)
4. Kevins Magnusens, McLaren-Mercedes, 1:35.894 min (88 apļi)
5. Daņila Kvjats, Toro Rosso-Renault, 1:36.113 min (81 apļi)
6. Niko Hilkenbergs, Force India-Mercedes, 1:36.205 min (115 apļi)
7. Žils Bjanki, Marussia-Ferrari, 1:37.087 min (78 apļi)
8. Markus Ēriksons, Caterham-Renault, 1:38.083 (117 apļi)
9. Romāns Grošāns, Lotus-Renault, 1:42.166 min (33 apļi)
10. Adrians Zutils, Sauber-Ferrari, bez laika (1 aplis)
11. Sebastians Fetels, Red Bull-Renault, bez laika (0 apļi)