Uldis Briedis. Foto: LMT Autosporta Akadēmija
Eiropas rallija čempionāta (ERČ) finālposms “Rally Liepāja”, 12.-14. oktobrī norisinājās liepājnieku ekipāžas Mārtiņa Seska un Renāra Franča mājās. Aizvadot līdzīgu cīņu ar komandas biedru, Seska ekipāža izcīnīja otro vietu ERC Junior U27 klasē.
Uzsākot ''Rally Liepāja”, M.Sesks/R.Francis nebrauca ar maksimālo ātrumu. Pēc nupat piedzīvotajām divām avārijām Polijā, ekipāžai bija nepieciešams ilgāks laiks, lai atjaunotos pārliecība. Taču jau svētdien ekipāža kāpināja ātrumu, kādu visi biji cerējuši redzēt. Pēc rallija Sesks atzina, ka, lai arī sapnis par uzvarētu ralliju “mājas trasē” palika nepiepildīts, daudz svarīgāk bija nekļūdīties, nepazaudēt jau sasniegto un izcīnīt uzvaru ERC3 klasē, kas arī veiksmīgi tika izdarīts.
Kā ziņo Seska komanda, tad ''Rally Liepāja'' tā paveica ko tādu, ko tā nav darījusi sezonas laikā. ''''Opel Motorsport'' komandas uzvaras garants ir kārtība un pedantiskais darbs ar automašīnām, ko mēs pierādām jau vairākus gadus pēc kārtas. Tā sauktajā ''30 minūšu servisa parkā'' nekad nemainām ātrumkārbu, bet šoreiz Mārtiņa un Renāra mājās izdarījām izņēmumu, un paveicām to 15 minūtēs, jo katrs mehāniķis zināja savu vietu servisa parkā un katrai detaļai bija sava vieta. Lai arī esam profesionāļi, mums ir izdrukāts veicamo darbu saraksts, kurā atzīmējam katru izdarīto darbu, lai ātrumā neko neaizmirstam. Ja valda kārtība gan ap sportistiem, gan ap viņu automašīnām, tad sportistiem nav problēmu koncentrēties savam veicamajam uzdevumam, un panākumi ir tikai likumsakarīgi,” stāsta Samers Deljevics, ''Opel Motorsport'' apkalpes vadītājs.
Foto: LMT Autosporta Akadēmija
Tikmēr Seska/Franča treneris Uldis Briedis atzina, ka sezonas beigas nebija tik veiksmīgas, kā cerēts. ''Šī bija ļoti spraiga sezona visai komandai. Esam uzkrājuši lielu pieredzi, kas prasa rūpīgu izvērtēšanu un analizēšanu, kas un kāpēc ir noticis. Ekipāža līdz sezonas vidum demonstrēja stabilu sniegumu ar augšupejošu tendenci, tika izcīnītas vairākas uzvaras, taču sezonas beigas nebija tik veiksmīgas, kā cerēts. Ekipāžai būs vairāk jāstrādā ar psiholoģisko noturību, jādomā, kā pareizi pieņemt pastiprināto sabiedrības interesi un mediju uzmanību. Tagad svarīgākais uzdevums ir atpūsties, izanalizēt sezonu un nospraust nākotnes mērķus,'' saka Uldis Briedis, LMT Autosporta Akadēmijas treneris.
''Būt flagmanim nav viegli. Sacensības Vācijā pierādīja, ka stāsts nav tikai par ātru un precīzu braukšanu, bet ir jābūt arī emocionāli ļoti noturīgam gan uzvaru, gan neveiksmju laikā. Dzīties pakaļ kādam ir salīdzinoši vieglāk. Taču, ja brauc visiem pa priekšu, kā to darīja Mārtiņš, tad visu laiku citus salīdzina ar tevi. Rezultātā - milzīgs spiediens. Sezonas sākumā neticēju, ka izdosies sasniegt tik augstas virsotnes, tomēr tas izdevās. Ir paveikts lielisks darbs,” tā Dainars Dambergs, LMT Autosporta Akadēmijas vadītājs.
Informāciju sagatavoja:
Anda Treija
LMT Autosporta akadēmija
LMT Autosporta akadēmija