Grjazinam izdevās uzvarēt kvalifikācijā un arī pirmajā ātrumposmā viņš spēja uzrādīt lābāko rezultātu, Naseru Al-Atiju apsteidzot par 0,1 sekundi, bet Kajetanoviču par 10,1 sekundi. Otrajā ātrumposmā Grjazins līderpozīciju vēl spēja saglabāt, bet pēcāk to ieguva Al-Atija, kurš uzvarēja 3.,4., 5. un 6. ātrumposmā.
Pēc tam, kad līderpozīciju pārņēma Al-Atija, otrajā vietā izvirzījās Kajetanovičs, bet trešajā vietā ierindojās Grjazins. Diemžēl piektajā un sestajā ātrumposmā norisinājās īsta drāma. Vairākas ekipāžas caurdūra riepas akmeņainajos ātrumposmos. Pirmās ziņas par Grjazina izstāšanos parādījās jau piektajā ātrumposmā, taču viņam izdevās vēl nobraukt 5. un 6. ātrumposmu, bet diemžēl radiatora defekta dēļ nācās izstāties. Sestajā ātrumposmā avāriju, izslīdot ārā no ceļa, piedzīvoja poļu sportists Kajetanovičs. Šajā pašā vietā izstāšanos piedzīvoja vēl divi R5 klases braucēji - Murats Bostači un Bruno Magalešs.
Kajetanovičs, Bostači un Magalešs 6. ātrumposmā. Foto: Twitter.com/FIAERC
Rezultātā pēc sestā ātrumposma vadībā atradās Al-Atija, kuram sekoja Kipras sportisti Aleksandrs Tsolofta un Paniko Polikarpo. Drāma gan ar to vēl nebija beigusies - Al Atija 7. ātrumposma 10 kilometrus veica ar tukšu riepu, spējot saglabāt līderpozīciju.
Diena noslēdzās ar 8. ātrumposmu, kurā uzvaru atkal izcīnīt izdevās Al-Atijam, otrajā vietā pēc pirmās diensa ierindojās Kipras sportists Andreas Filipo ar Subaru Impreza automašīnu, bet trešajā vietā vēl viens Kipras pārstāvis Aleksandrs Tsolofta.
18. jūnijā sportistiem jāaizvada vēl 6 ātrumposmi 102 km garumā. Kajetans Kajetanovičs ir apstiprinājis, ka turpinās startēt arī otrajā rallija dienā, lai cīnītos par Eiropas čempionāta punktiem.