Karls Martins Volvers. Foto: Mari Kirss
Igaunijas ERČ posmā pēc astoņu mēnešu pauzes rallijā atgriezās Sīms Plangi. Lai arī daudziem bija neziņa, cik ātrs vai lēns būs Plangi pēc tik lielas pauzes, beigās izrādījās, ka Plangi joprojām ir ļoti ātrs. Pēc trīs posmiem Plangi absolūtajā ieskaitē bija piektajā vietā, taču ceturtajā dopā viņu piemeklēja tehnisks defekts, kas viņam lika izstāties no sacensību pirmās dienas. Otrajā dienā Plangi atgriezās trasē un visos posmos uzrādīja ātrāko laiku ERC2 klasē, tādējādi beigās ERC2 klasē kāpjot uz goda pjedestāla trešā pakāpiena.
“Rallijs kopumā bija lielisks – paldies faniem un pārējiem cilvēkiem, kurš šo ralliju padarīja tik īpašu. Nepārprotami šis bija Baltijas lielākais festivāls. Protams, kopējais rezultāts ir tālu no vēlamā, taču tajā pašā laikā mēs guvām labas emocijas. Mūsu ātrums bija labs, taču braucām ne uz visiem 100%. 12. un 13.posmā varēju braukt vienā tempā ar R5 mašīnām, taču tad man būtu jāriskē vēl vairāk,” nobeidz Sīms Plangi, kurš vēl nezināja, kad viņš atkal izies uz starta, taču šosezon viņš vēl gribot braukt kādā rallijā.
ERČ Open klasē ar “Lada Kalina” brauca Karls-Martins Volvers, kurš apliecināja, ka arī ar “Lada Kalina” var braukt gana ātri. Finišā Volvers izcīnīja trešo vietu absolūti un otro 2WD klasē, par 3,6 sekundēm piekāpjoties Mārtiņam Seskam, kurš brauca ar “Peugeot 208 R2” automašīnu.
Sīms Plangi. Foto: Marcin Snopkowski
“Rallijs kopumā aizritēja labi. Man patika gan ātrumposmi, gan arī viss noritēja kā bija plānots. Domāju, ka ātrums bija labs, jo dažos posmos no šīs mašīnas izspiedu maksimumu. Šobrīd braucu ar Lada, jo braukšana ar Peugeot ir dārgāka. Taču ceru, ka kādu dienu es atgriezīšos pie Peugeot stūres. Taču man patīk šī Lada, jo tā ir mana mašīna, tāpēc varu to taisīt un uzlabot, kā vēlos. Taču uz nākamajiem rallijiem man vajag vairāk jaudas, jo šobrīd šim auto ir tikai 130 Zs. Tāpat jāuzlabo vadāmība un bremzes. Ar Peugeot ir vieglāk braukt, taču ceru, ka vienu dienu Lada būs tikpat laba,” smejot stāsta Karls-Martins Volvers, kura nākamajos plānos ir startēt Lõuna- Eesti rallijā.
Tikmēr Lietuvas rallijsprintā uz starta izgāja Feofanova ekipāža. Pēc trīs čempionāta posmiem 4WD Open klasē līderis bija Ronalds Baldiņš, bet 4.vietā atradās Feofanovs. Aizvadītajā rallijsprintā 'Kurtuvenai' pirms pēdējā ātrumposma līderis absolūtajā ieskaitē bija Baldiņš, taču tad viņa ekipāžu piemeklēja tehnisks defekts un Ronaldam nācās izstāties. Pēc Baldiņa neveiksmes absolūtajā ieskaitē uzvarēja lietuvietis Tautvidas Narušis, bet otro vietu absolūti un pirmo Latvijas rallijsprinta ieskaitē izcīnīja Feofanovs. Šis bija sportista pirmais panākums Latvijas rallijsprinta ieskaitē.
Feofanovs. Foto: Šarūnas Gumauskas, facebook.com/sgrallyphotography
“Mans šīs sezonas viens no mērķiem bija uzvarēt kādu Latvijas rallijsprintu absolūtajā ieskaitē, tāpēc nedomāju, ka tas notiks tik ātri. Esmu priecīgs, ka izdevās uzvarēt tik ātri. Centīšos šādu pašu līmeni noturēt arī turpmāk. Kopumā rallijs bija interesants, bet tajā pašā laikā arī pietiekami sarežģīts. Taču ar savu braukšanu esmu apmierināts. Pēc avārijas Kurzemē šajā posmā braucu ar svešu auto, tāpēc daudz bremzēju un biju piesardzīgs, kur arī noteikti zaudēju vēl pāris sekundes. Gribētu uzslavēt organizatorus par posmu izvietojumu, jo viss bija ļoti kompakti un ērti. Plāns atlikušajai sezonai ir nobraukt Latvijas rallijsprintu, jo tas man šobrīd ir ļoti ērts formāts konkurences ziņā. Šis rallijsprints šobrīd atbilst manam līmenim,” tā Dmitrijs Feofanovs, kurš piebilda, ka gribētu sezonas beigās izcīnīt pirmo vai otro vietu rallijsprinta čempionātā.