profile
register
facebook
youtube
twitter instagram
baneris-aix-2-5445-4514-2008.gif

Sirmacis/Šimins 'Peugeot 208 R5' testos tiek pie iespējas braukt visvairāk

Mārtiņš Jankovskis 17.09.2015 - 19:24 Sirmacis/Šimins 'Peugeot 208 R5' testos tiek pie iespējas braukt visvairāk
Artūrs Šimins un Ralfs Sirmacis. Foto: Armands Bite

Portāls Go4speed jau ziņoja, ka šī gada Eiropas rallija čempionāta (ERČ) Junioru ieskaites vicečempioni, SRT rallija komandas ekipāža Ralfs Sirmacis/Artūrs Šimins nesen saņēma uzaicinājumu doties uz Franciju, lai piedalītos ''Peugeot Sport'' komandas testos, kur notika testi ar ''Peugeot 208 R5'' automašīnu.

Pēc aizvadītajiem testiem portāls sazinājās ar Ralfu Sirmaci, kurš par šiem testiem pastāstīja vairāk

Ralf, cik daudz dalībnieku piedalījās šajos testos?
Testos piedalījās samērā daudz dalībnieku. Viņu vidū bija ātrākie juniori, kuri ERČ čempionātā startēja ar ''Peugeot'' automašīnu, kā arī bija vēl citi braucēji.

Kā notika šie testi un, cik daudz jūs katrs varējāt braukt?
Biju viens no pirmajiem, kurš brauca. Pats ātrumposms bija apmēram 1,5 kilometrus garš – pa kalnu lejā un pa kalnu augšā. Ļoti interesants ātrumposms, kādā līdz šim vēl nebiju braucis. Vispirms sanāca izbraukt turp un atpakaļ ielas režīmā, bet pēc tam šo posmu divas reizes varēja braukt sacīkšu režīmā.


Foto: Armands Bite

Visiem šī distance bija vienāda vai kāds varēja braukt vairāk?
Visiem bija vienāda distance, taču mums beigās izdevās sarunāt to, ka es vēlreiz varu izbraukt šo posmu, kamēr visi pārējie brauca vienu reizi. Kopā šajos testos sanāca nobraukt apmēram 15 kilometrus.

Kādi tur bija ceļi?
Viens no ERČ junioriem Kriss Ingrams mūs izveda pa diviem ātrumposmiem, kurus viņš savulaik tur bija braucis. Tāpat tieši pirms mūsu atbraukšanas tur notika rallijs. Jāsaka, ka ceļi tur ir neaprakstāmi skaisti. Es pat salīdzinātu to ar Azoru ERČ ralliju, tikai uz asfalta – serpentīni, kraujas u.t.t. Paši trīs vietās redzējām, kā auto ir bremzējis un tālāk jau no kraujas lejā. Tas bija fantastisks ātrumposms, kurā bija visi iespējamie sacīkšu elementi.


Foto: Gérard Simenel

Tā bija jauna mašīna vai kāda no esošajām ''Peugeot 208 R5'' automašīnām?
Konkrēti mēs braucām ar šī brīža viena no ātrākā ERČ braucēja Kreiga Brīna auto.

Sajūtas laikam neaprakstāmas...
Jā, sajūtas, protams, lieliskas, jo ar tādu auto bija ļoti liela bauda braukt. Bet, kā mums atzina viens sportists, kurš jau pirms tam bija testējis šādu auto, tad jauda šoreiz bija nedaudz mazāka nekā iepriekšējo reizi. Taču jebkurā gadījumā tas nemazināja prieku.

Esi braucis gan ar ''Fiesta R5'', gan tagad ar ''Peugeot 208 R5''. Ar kuru pašam patika braukt labāk?
Grūti teikt. Ar ''Fiesta R5'' es braucu ar grants regulējumiem, bet šeit bija asfalta piekare. Ja pēc sajūtām, tad ''Fiesta'' gāja ātrāk, bet, kā jau teicu, tad citi teica, ka jauda ''Peugeot R5'' šoreiz esot bijusi mazāka. Bet vadāmība un viss pārējais bija ļoti identisks.


Foto: Gérard Simenel

Kā jūs uzņēma un kā izskatās ''Peugeot Sport'' komanda?
Uzņēma mūs labi. Ja runājam par organizāciju, tad tā bija kā jau visur – viss ļoti skaisti un profesionāli. Esmu bijis M-Sport, kur bija tieši tāpat. Taču varu pateikt, ka arī SRT komandai viss ir tieši tāpat. Jā, vienīgi ''Peugeot'' komandai smagā mašīna ir lielāka, bet tās ir nianses. Viss pārējais bija tāpat kā mūsu komandā.

Vai šie bija tikai tādi vieni testi vai arī bija kaut kādas sarunas par vēl kādiem testiem?
Iesākām kaut kādas sarunas par iespējamiem privātiem testiem. Saņemsim no šīs komandas piedāvājumu un tad skatīsimies un domāsim. Varbūt mums sanāks aizvadīt arī privātos testus.


Foto: Gérard Simenel

Vai šajos testos ''Peugeot Sport'' komanda vēroja braucējus un izteica kaut kādas piezīmes, vai tomēr tā bija tāda parasta braukšana?
Gan jau, ka vēroja un kaut ko piefiksēja, bet tā ļoti nevarēja redzēt, ka viņi tur ietu pie kāda un kaut ko teiktu. Bet pēc testiem pie mums pienāca viens no ''Peugeot'' komandas pārstāvjiem un pateica, ka komandas lielie šefi iepriekšējā dienā esot runājuši par mani. Protams, dzirdēt kaut ko tādu ir ļoti pagodinoši. Ir patīkami, ka tiec pamanīts un novērtēts.
Komentāri
Pašlaik komentāru nav!
Autorizējies vai reģistrējies, lai komentētu
Partneri:
aix-copy-2837-1940.png motul-partner-3110.png nrs-4325.png batcc-0816.png ar-4809.png vagi-2128.png srt-5914.png bmp2-1740.png