profile
register
facebook
youtube
twitter instagram
baneris-aix-2-5445-4514-2008.gif

Sirmacis: Šādu pārbaudi Shakedown tehniskajā komisijā vēl nebijām pieredzējuši

Mārtiņš Jankovskis 19.06.2015 - 20:32 Sirmacis: Šādu pārbaudi Shakedown tehniskajā komisijā vēl nebijām pieredzējuši
Ralfs Sirmacis/Artūrs Šimins. Foto: FIA ERC

Sestdien abas SRT rallija komandas ekipāžas Ralfs Sirmacis un Vasīlijs Grjazins piedalīsies Vācijā notiekošajā ''ADAC Rallye Stemweder Berg 2015'' asfalta rallijā. Ceturtdien sportisti piedalījās Shakedown, bet piektdien braucēji iepazinās ar trasi. Pirms gaidāmā rallija starta portāls Go4speed sazinājās ar Ralfu Sirmaci, kurš pastāstīja par to, kā ekipāžai gāja treniņos un trases pierakstīšanā.

"Jāsāk ar to, ka šeit mēs vispirms piedalījāmies Shakedown, bet trasi pierakstījām tikai piektdien," stāsta Ralfs Sirmacis, kurš piebilda, ka Shakedown trasi varēja pierakstīt tikai ar sporta automašīnu. "Pašos treniņos, kuros bija vienkārši noslēgts ceļš un nebija laika ņemšanas iekārta, mums kopumā gāja labi. Izdevās atrast divus regulējumus gan gludam, gan nedaudz bedrainam asfaltam. Diemžēl laika kontroles nebija, tāpēc salīdzināt savus laikus ar citiem mēs nevarējām.'' 


Sirmača/Šimina ekipāža testos. Foto: Artūrs Šimins

Tāpat Ralfs pastāstīja par diezgan kuriozu notikumu Shakedown tehniskajā komisijā. ''Ja parasti tehniskās komisijas ir nopietns pasākums, kur tiek viss kārtīgi pārbaudīts, tad šeit par to neviens ļoti neiespringa. Atnāca viens pārstāvis, kurš palūdza, lai atveram motora pārsegu. Viņš paskatījās, ka motors ir vietā un aizgāja uz mašīnas salonu. Tad viņš tur nedaudz pakratīja krēslu, dugas, paskatījās, vai ir pedāļi, un pateica, ka varam braukt (smejas). Divas minūtes un varējām jau braukt. Bet pirms rallija gan tehniskā komisija bija tāda, kādai tai jābūt.''

Jautāts par pašu trasi, Sirmacis teica, ka tā ir ļoti vienveidīga. ''Šādā trasē braukšu pirmo reizi, jo tā būs ļoti vienveidīga. Šeit uzvarēs tas, kurš vislabāk un precīzāk mācēs bremzēt. Šeit praktiski visu laiku ir taisnes un 90 grādu līkumi. Negribu samelot, bet, manuprāt, pa visu ralliju (140 km) ir tikai viena līkumu sasaiste (Labais 3 uz kreiso 3). Bet jebkurā gadījumā, būs interesanti. Paredzu, ka laiki būs ļoti blīvi,'' turpina Ralfs, kurš piebilda, ka, ja citos rallijos sākumā ir īsāki posmi, pēc kuriem seko garāki, tad šeit otrādi, jo vispirms būs garie posmi, bet beigās paši īsākie.


Sirmača/Šimina ekipāža pirms starta. Foto: Artūrs Šimins

Sarunas nobeigumā Ralfs pastāstīja par kādu atsevišķu ātrumposmu, par kuru šobrīd ekipāžai ir liela neziņa. ''Vienā 14 kilometrus garā ātrumposmā, kas būs jāveic divas reizes, pēc starta būs neliela taisne, kur pēc 200 metriem sekos krustojums. Pēc tam būs jābrauc pa dopu (apkārt pļavai), bet pēc brīža atkal sanāks izbraukt pie starta, un būs jāturpina braukt tālāk. Un tā – trīs apļus. Šī posma garums ir 14 kilometri, tāpēc šobrīd nav ne jausmas, kā organizatori nodrošinās to, lai viss ritētu raiti un lai nebūtu nekādi starpgadījumi vai avārijas. Nedomāju, ka katra ekipāža varēs nobraukt šo posmu un tikai tad sekos nākamā ekipāža, jo tas būs ļoti ilgi. Man šobrīd pat nav ideju, kā tas izskatīsies dzīvē, jo, veicot pirmo apli, tajā brīdī var sanākt satikties ar kādu citu braucēju, kurš tikai sāk savu braucienu,'' nobeidz Sirmacis.

Šajā Vācijas rallijā vienā dienā sportistiem būs jāveic 14 ātrumposmi (septiņi posmi divas reizes), kas kopā sastādīs 144 kilometrus.
Komentāri
Pašlaik komentāru nav!
Autorizējies vai reģistrējies, lai komentētu
Partneri:
aix-copy-2837-1940.png motul-partner-3110.png nrs-4325.png batcc-0816.png ar-4809.png vagi-2128.png srt-5914.png bmp2-1740.png