Aizvadīta Azoru ERČ rallija otrā diena, pēc kuras vadībā atrodas īru sportists Kreigs Brīns, taču tikai 2,3 sekundes viņam zaudē polis Kajetans Kajetanovičs. Trešais ir portugālis Rikardo Moura.
ERČ Junioru klasē pēc lieliski aizvadītiem 10 ātrumposmiem TOP3 braucēju rindās bija “Sports Racing Technologies” ekipāža Ralfs Sirmacis/Artūrs Šimins, taču garākajā ātrumposmā tika piedzīvota neveiksme, kas ekipāžu no trešās vietas ERČ junioru ieskaitē atmetuši uz 11 pozīciju. Tikmēr cīņu ERČ junioru klasē turpina Emīls Blūms/Reinis Vilsons, kuri, startējot vienīgie ar ''Ford Fiesta R2'', šobrīd ir astotajā vietā.
Ralfs Sirmacis. Foto: Jorge Cunha / DPPI
''Sacensību pirmajā dienā spējām uzņemt ļoti labu tempu. Jāsaka gan, ka arī konkurenti nesnauda un jau no pirmajiem ātrumposmiem rezultāti bija ļoti blīvi,” stāsta Ralfs Sirmacis. “Pēc trim ātrumposmiem TOP3 braucēji, starp kuriem bijām arī mēs, bija izretojušies trīs sekunžu robežās. Pēc piektā ātrumposma šī atšķirība jau bija sarukusi līdz nieka 0,9 sekundēm!”
Kā jau minējām iepriekš, “SATA Rallye Açores” varētu uzskatīt par vienu no sarežģītākajiem šī gada Eiropas rallija čempionāta posmiem. Mežonīgas, pirmatnīgas ainavas, ātrumposmi, kuri vijas gar vulkāna krāteriem, ceļš, kas vietām nav platāks par pašu auto, un mainīgi laika apstākļi, ir šī pasākuma vizītkarte.
Emīls Blūms.
''Mēs speciāli šim rallijam esam ieviesuši nelielas izmaiņas stenogrammas pieraksta stilā, jo šeit ātrumposmi ir ļoti šauri, patstāvīgi mainās ceļa reljefs, ir daudz nepārredzamu vietu,” stāsta Ralfa Sirmača stūrmanis Artūrs Šimins. “Arī ceļa segums “SATA Rallye Açores” ir ļoti mainīgs, aptuveni 80 procentu trases klāj grants segums, pārējais ir asfalts. Tieši šī iemesla dēļ riepas dilst ļoti ātri, un mums ir jādomā, kā tās pietaupīt dienas garākajiem ātrumposmiem.”
Pirmo reizi veicot 28,92 km garo Sete Cidades ātrumposmu, ERČ junioru ieskaites līderu grupa nedaudz izretojās. Pirmo pozīciju ieņēma Kriss Ingrams no Lielbritānijas, otrajā pozīcijā ierindojās norvēģis Stīvs Roklands, 12,2 sekunžu distancē – Ralfs Sirmacis. Diemžēl atkārtotajā garākajā ātrumposmā Ralfs pieļāva kļūdu un izbrauca ārpus trases. Lai gan viņš spēja sasniegt sacensību finišu, līderim tika zaudētas septiņas minūtes, kas faktiski ir pielikušas punktu cerībām par lielisku rezultātu šajā rallijā. ''Kļūdījāmies bremzējot un ieskrējām sienā,” stāsta Sirmacis. ''Turpinājām braukt, tomēr pēc sitiena sāka niķoties automobiļa dzinējs, tas negriezās vairāk par 3000 apgriezieniem. Tobrīd braucām, cik ātri spējām.''
Foto: FIA ERC
Arī otram “SRT” rallija komandas pilotam Vasilijam Grjazinam šis rallijs nav bijis diez ko veiksmīgs. Lai gan dienas ievadā viņš uzrādīja lieliskus rezultātus un otrajā ātrumposmā pat apsteidza Ralfu Sirmaci, trešajā ātrumposmā pieļauta kļūda lika viņam šajās sacensībās izstāties no cīņas par godalgām.
Rallija noslēdzošajā dienā sportistiem būs jāveic seši ātrumposmi (101 kilometrs).
ERČ klases kopvērtējums:
1. |
Breen Craig |
Peugeot 208 T16 | 1:26:44.7 | |
2. |
Kajetanowicz Kajetan |
Ford Fiesta R5 | +2.3 |
|
3. | Moura Ricardo |
Ford Fiesta R5 | +1:20.9 |
|
4. | Magalhães B. |
Peugeot 208 T16 | +2:09.1 |
|
5. | Fontes José Pedro |
Citroën DS3 R5 | +3:30.2 |
|
6. | Consani Robert | Citroën DS3 R5 | +3:39.8 |
|
7. | Moffett Sam |
Ford Fiesta RRC | +4:34.7 |
|
8. | Butvilas Dominykas |
Subaru Impreza STi | +4:49.6 |
|
9. | Rego Luís Miguel |
Mitsubishi Lancer Evo IX |
+5:29.1 |
|
10. |
Orsák Jaroslav |
Škoda Fabia S2000 | +6:07.2 |
ERČ Junioru klases kopvērtējums:
1. | Ingram Chris |
Peugeot 208 VTi R2 |
1:34:18.9 | |
2. | Rokland Steve |
Peugeot 208 VTi R2 | +22.4 |
|
3. | Bergkvist Emil |
Opel Adam R2 | +28.1 |
|
4. | Gago Diogo |
Peugeot 208 VTi R2 | +53.4 |
|
5. | Griebel Marijan |
Opel Adam R2 | +1:21.6 |
|
6. | Zawada Aleksander |
Opel Adam R2 | +1:33.9 |
|
7. | Adielsson Mattias |
Peugeot 208 VTi R2 | +2:49.4 |
|
8. | Blūms Emīls |
Ford Fiesta R2 | +4:03.4 |
|
9. | Tincescu Florin | Peugeot 208 VTi R2 | +5:19.0 |
|
10. | Bux Gino |
Peugeot 208 VTi R2 | +5:42.9 |
|
11. | Sirmacis Ralfs |
Peugeot 208 VTi R2 | +7:17.6 |