profile
register
facebook
youtube
twitter instagram
baneris-aix-2-5445-4514-2008.gif

Sirmacis: Kaut kas ir jādara, jo šādi vairs nav jēgas turpināt

Mārtiņš Jankovskis 07.04.2015 - 05:43 Sirmacis: Kaut kas ir jādara, jo šādi vairs nav jēgas turpināt
Ralfs Sirmacis un Artūrs Šimins. Foto: Marek Pleha

Debiju aizvadītajā Īrijas ERČ asfalta posmā piedzīvoja SRT komandas ekipāžas Ralfs Sirmacis un Vasīlijs Grjazins. Augstāko rezultātu uzrādīja Grjazins, kuram piektā vieta, kamēr Sirmacis palika sestais. Jau pirms rallija starta bija nojaušams, ka abiem SRT komandas pilotiem būs grūti cīnīties ar pašmāju un citiem braucējiem, kuriem ir liela asfaltu pieredze.

Lai arī finišu Ralfs Sirmacis un Artūrs Šimins sasniedza sestajā vietā, ekipāžas pilots sarunā ar portālu Go4speed atzina, ka ir priecīgs, ka izdevās šo ralliju nobraukt līdz galam, taču par rezultātu un uzrādīto ātrumu Ralfs nebija apmierināts.

''Interesants rallijs. Ir ļoti jāmācās, lai varētu braukt ātri. Nezinu, varbūt vajadzēja agresīvāk braukt tajos līkumos iekšā. Jāsaka, ka sākumā bija grūti pārvarēt to sajūtu, ka riepas tik labi turas uz asfalta. Bija grūti atrast to saķeres robežu, kur tā beidzās. Beigās jau bija labāk, bet tāpat uzskatu, ka daudzās vietās varēja izbraukt ātrāk. Ir jāmācās, jo šeit tiešām izpaudās asfalta pieredzes trūkums,'' stāsta Ralfs Sirmacis.


Ekipāžas auto pēc vienas avārijas. Foto: Marek Pleha

Jautāts, cik viegli vai grūti bija braukt pa asfaltu, Ralfs atzīst, ka, lai ātri brauktu pa asfaltu, ir jāmaina braukšanas stils. ''Lai brauktu ātri, ir jāmaina braukšanas stils, jo braukšana uz asfalta ir pavisam savādāka. Lai pabrauktu tik ātri, cik vietējie, man vēl ir ļoti, ļoti daudz jātrenējas. Stenogramma šoreiz tika sarakstīta kā vienmēr, taču, kad braucām sporta režīmā, tad daudzas vietas likās nepareizas. Uz asfalta un grants tā stenogramma tomēr atšķiras.''

Lai arī finišs veiksmīgi tika sasniegts, divas reizes ekipāža piedzīvoja avāriju. ''Divas reizes bija problēmas ar savlaicīgu bremzēšanu. Vienu reizi par vēlu sāku bremzēt, kā rezultātā izbraucām cauri krūmiem un ielidojām pļavā, bet nākamajā reizē mēs ieskrējām sienā,'' par saviem piedzīvojumiem turpina Ralfs, kurš smejoties piebilda, ka tramplīnos ekipāža neleca, jo tas vēl esot par ātru, jo sākumā jāiemācās pareizi un ātri braukt.

Jautāts par Opel komandu, kura izcīnīja pirmās divas vietas, Sirmacis atklāja, ka nedēļu pirms Īrijas ERČ rallija starta šīs komandas braucēji Īrijā piedalījās vietējās sacensībās. ''Daudzi šeit brauca ļoti ātri, un mums nebija nekādu variantu viņus noķert. Piemēram, Opel komanda uz šo posmu ieradās nedēļu iepriekš, kur viņi piedalījās kaut kādās vietējās sacensībās, kas noteikti viņiem palīdzēja.''


Foto: Marek Pleha

Šīs sezonas ERČ Junioru kalendārā vēl atlikuši četri posmi, no kuriem divi notiks uz asfalta. Ralfs sarunas nobeigumā atzina, ka uz nākamajiem asfalta posmiem ir ļoti daudz jātrenējas. ''Tagad ir jācenšas maksimāli daudz braukt pa asfaltu. Ja grants daudzmaz man ir zināma, tad asfalts galīgi nav. Ir jābrauc kaut kur uz ārzemēm un kaut vai jāpieraksta trases. Kaut kas ir jādara un jātrenējas. Ja es ar šādu sagatavošanās līmeni aizbraukšu uz Beļģiju, tad jēgas nekādas un rezultāts būs tāds pats. Roklands arī sākumā bija lēns, bet beigās jau pierada un brauca ātri. Man gan kaut kā tik ātri neizdevās aprast ar šiem ceļiem. Beigās pēc tām divām kļūdām samazināju tempu un vairs tik ļoti ātri nebraucām, jo galvenais bija sasniegt finišu,'' apņēmīgi un kaujinieciski nosaka SRT komandas sportists.

Īrijas ERČ rezultāti ERČ Junioru klasē:
1. E. BERGKVIST (SWE) / J. SJOBERG (SWE)  
2:12:12.8
2. M. GRIEBEL (DEU) / S. CLEMENS (DEU) +45.2
3. C. INGRAM (GBR) / G. MOREAU (FRA) +1:42.7
4. D. GAGO (PRT) / J. CARVALHOC (PRT) +3:06.8
5. V. GRYAZIN (RUS) / D. LEBEDIK (RUS) +4:07.6
6. R. SIRMACIS (LVA) / A. SIMINS (LVA) +7:12.6
7.
L. PIENIAZEK (POL) / J. GERBER (POL) +8:50.2
8.
F. BARLOW (GBR) / A. MACCRONE (GBR) +11:57.7
9.
F. TINCESCU (ROU) / S. ITU (ROU) +15:14.9

Komentāri
Pašlaik komentāru nav!
Autorizējies vai reģistrējies, lai komentētu
Partneri:
aix-copy-2837-1940.png motul-partner-3110.png nrs-4325.png batcc-0816.png ar-4809.png vagi-2128.png srt-5914.png bmp2-1740.png