Aizvadīta Īrijas ERČ rallija pirmā rallija diena, kurā sportistiem bija jāveic astoņi ātrumposmi. Dienas pirmajos posmos trase bija mitra un vietām ar daudz peļķēm, kas braukšanas apstākļus šajos ātrajos un viltīgajos ceļos padarīja ļoti sarežģītus.
Ja pirmajā posmā ātrākais bija mājinieks Roberts Barabls, tad nākamajos divos dopos nepārspēts palika Kreigs Brīns, kurš arī pārņēma rallija vadību. Otrais bija Barabls, bet trešais Roberts Konsanī. Tikai sestais bija Kajetans Kajetanovičs (sportists trešajā posmā pieļāva kļūdu), bet 23.vietā bija Aleksejs Lukjaņuks, kura automašīnu otrajā posmā piemeklēja tehnisks defekts.
Foto: @World / Gergely Makai
Pēc servisa parka trase sāka žūt un sportisti varēja uzrādīt ātrākus laikus. Nākamajos trijos posmos ātrākos laikus uzrādīja trīs dažādi braucēji. Pirms dienas pēdējiem diviem posmiem joprojām vadībā bja Brīns, kuram sekoja Barabls un Kajetanovičs. Piektajā posmā ātrumkārbas defekta dēļ spiests izstāties bija Konsanī.
Pēdējos divos Superspeciālajos posmos ātrākais bija Lukjaņuks, taču līderis joprojām bija Brīns. Otrais pēc pirmās dienas ir Barabls, bet trešais - Kajetanovčs. Jāatzīmē, ka pēdējos divos pilsētas posmos Lukjaņuks Brīnu kopā apsteidza par 15 sekundēm.
RC4 klasē pēc pirmajiem trīs posmiem līderis bija anglis Džons Ārmstrongs, kuram sekoja Emīls Bergvists (+19.8). 10.vietā tobrīd bija Vasīlijs Grjazins (+1:19.6), bet 13.vietā atradās Ralfs Sirmacis (+1:37.0). ''Man patīk šis rallijs, bet ir ļoti grūti braukt. Neesmu apmierināts ar uzrādītajiem laikiem," tā pēc trešā posma teica SRT komandas pilots Ralfs Sirmacis.
Ralfs Sirmacis/Artūrs Šimins. Foto: Marek Pleha
Arī turpinājumā ātri bija Ārmstrongs un Bergvists, kuri turpināja atrauties no konkurentiem. Trešais tobrīd bija vēl viens šī rallija favorīts Kriss Ingrams. Otrajā aplī Grjazins un Sirmacis brauca vēl drošāk, taču tuvoties līderu tempam SRT pilotiem vēl īsti neizdevās. Pilsētas Superspeciālajā posmā abi SRT komandas braucēji bija starp ātrākajiem klases braucējiem (Astotajā posmā Sirmacis bija ātrākais starp priekšpiedziņas braucējiem), taču savas klases kopvērtējumā abi braucēji joprojām bija ārpus Top 6 - Grjazins pēc pirmās dienas ir septītais, bet Sirmacis astotais.
Rallija noslēdzošajā dienā sportistiem būs jāveic desmit ātrumposmi (128,18 km).
Rezultāti pēc pirmās dienas:
1. | Breen Craig - Martin Scott |
Peugeot 208 T16 | 49:09.6 | |
2. | Barrable Robert - Connolly Damien |
Ford Fiesta R5 | +1.5 |
|
3. | Kajetanowicz Kajetan - Baran J. |
Ford Fiesta R5 | +17.3 |
|
4. | Moffett Josh - Rowan John |
Ford Fiesta RRC | +42.5 |
|
5. | Moffett Sam - Atkinson Karl |
Ford Fiesta RRC | +59.3 |
|
6. | Wright Stephen - Galvin Mikie |
Ford Fiesta R5 | +59.8 |
|
7. |
Tarabus Jaromír - Trunkát Daniel |
Škoda Fabia S2000 | +1:16.2 |
|
8. |
Martin Charles - Salva Thierry |
Peugeot 208 T16 | +1:16.6 |
|
9. | Greer Jonathan - Riddick Kirsty |
Citroën DS3 R5 | +1:49.7 |
|
10. | Thorburn Euan - Beaton Paul |
Ford Fiesta S2000 | +1:59.4 |
|
11. | Doyle Tommy - Hayes Eamon |
Škoda Fabia S2000 | +2:26.0 |
|
12. | Armstrong Jon - O'Sullivan Jnr Noel |
Peugeot 208 VTi R2 |
+2:57.4 |
|
13. | Lukyanuk Alexey - Chervonenko Y. |
Ford Fiesta R5 | +3:06.7 |
ERČ rezultāti Junioru ieskaitē:
1 | J. ARMSTRONG (GBR)/N.O'SULLIVAN (IRL) |
PEUGEOT 208 R2 |
52:07.0 |
2 | E. BERGKVIST (SWE) / J. SJOBERG (SWE) | OPEL ADAM R2 | +28.4 |
3 | M. GRIEBEL (DEU) / S. CLEMENS (DEU) | OPEL ADAM R2 |
+43.3 |
4 | C. INGRAM (GBR) / G. MOREAU (FRA) | PEUGEOT 208 R2 | +48.7 |
5 | S. ROKLAND (NOR) / J. ALDRIDGE (GBR) | PEUGEOT 208 R2 | +1:51.0 |
6 | D. GAGO (PRT) / J. CARVALHO (PRT) | PEUGEOT 208 R2 | +2:02.9 |
7 | V. GRYAZIN (RUS) / D. LEBEDIK (RUS) | PEUGEOT 208 R2 | +2:03.3 |
8 | R. SIRMACIS (LVA) / A. ŠIMINS (LVA) | PEUGEOT 208 R2 |
+2:42.8 |
9 | F. TINCESCU (ROU) / S. ITU (ROU) | PEUGEOT 208 R2 | +4:49.6 |
10 | F. BARLOW (GBR) / A. MACCRONE (GBR) | FORD FIESTA R2 |
+4:54.4 |
Jautājot Sirmacim, kas notika pēdējā posmā, ka rādās, ka viņš izstājās, sekoja atbilde: "Viss ok pēdējā posmā" :)
http://ewrc-results.com/retired.php?e=20140&t=Circuit-of-Ireland-2015