Foto: Jorge Cunha / DPPI
Kā ziņo Eiropas rallija čempionāta organizatori (ERC), tad nākamgad, lai stiprinātu ERC seriālu un mazinātu izmaksas, ERC būs vairākas būtiskas izmaiņas. Galvenā lieta – nākamgad čempionātā varēs būt maksimums desmit posmi (šogad bija jābūt 12, bet viens posms nenotika), kuru vidū joprojām būs Liepājas ERČ rallijs, kas ar ERČ organizatoriem pirms kāda laika noslēdza trīs gadu līgumu. Līdz ar to 2015.gadā čempionāta ieskaitē tiks ņemti vērā ekipāžas astoņi labākie rezultāti.
Production klases līderis Vitālijs Puškars. Foto: fiaerc.com
Kā ziņots fiaerc.com mājaslapā, tad čempionāta formāts būs pielīdzināts pasaules rallija čempionāta (WRC) sistēmai ar ERC, ERC2, ERC3 un "Junior ERC" ieskaitēm. Par ERC čempiontitulu varēs cīnīties braucēji, kuru rīcībā būs RRC, R5 vai S2000 mašīnas. ERC2 kategorijā varēs braukt sportisti, kuru rīcībā būs N4 un R4 mašīnas un kurām FIA homologācija tiks pagarināta uz trim gadiem, savukārt ERC3 ieskaitē startēs vientilta piedziņas automašīnas, kuras būs atbilstošas FIA reģionālajiem rallija noteikumiem.
Vasīlijs Grjazins. Foto: fiaerc.com
Junior ERC ieskaitē būs seši posmi, no kuriem čempionāta kopvērtējumā skaitīsies četri labākie rezultāti. Šai ieskaitē sportistiem būs noteikts vecuma ierobežojums, kā arī viņiem būs jāizmanto R2 klases mašīnas un "Michelin" riepas. Šīs klases uzvarētājs tiks pie iespējas vairākos posmos braukt ar R5 mašīnu. Vairāk informācijas par šo klasi un balvu organizatori sniegs vēlāk.
Foto: fiaerc.com
Nākamgad rallija ātrumposmu kopējais garums tiks samazināts līdz 220 kilometriem (šogad ir 260 km), kā arī tikšot samazināts izmantojamo riepu skaits un noteiktas zemākas cenas reģistrācijai. Šīs un citas izmaiņas oficiāli tiks apstiprinātas FIA Rallija komisijas sēdē, kas notiks augusta beigās.