Aizvadīta pirmā Grieķijas Eiropas rallija čempionāta (ERČ) diena, kurā sportistiem bija jāveic seši asfalta ātrumposmi ar kopējo distanci 124 kilometri.
Pirmajā ātrumposmā ātrākais bija Braiens Bufjērs, taču nākamajos divos posmos nepārspēti palika abi Peugeot 208 R5 braucēji, kuri arī kļuvi par jaunajiem rallija līderiem. Pirmais tobrīd bija Kevins Abrings, bet nepilnas trīs sekundes zaudēja Kreigs Brīns. Astotais tobrīd bija Vasīlijs Grjazins. ''Daudzās vietās bija ļoti slidens, tāpēc bija grūti paredzēt, cik ātri var braukt. Taču kopumā ātrums nebija slikts,'' tā pēc trešā posma teica Brīns.
Braiens Bufjērs. Foto: Gregory Lenormand / DPPI
Arī ceturtajā posmā ātrākais bija Abrings, taču nākamajā ātrumposmā sportists bija spiests izstāties. Kā vēlāk izrādījās, tad sportists no Grieķijas rallija izstājies pavisam. Pēdējos divos posmos ar ātrākajiem laikiem apmainījās Brīns un Bufjērs.
Kreigs Brīns trasē. Foto: FIA ERC
''Tīrs brauciens, bet ļoti viltīgs un slidens. Esmu ļoti priecīgs,'' tā pēc pirmās dienas atzina Brīns, kamēr Bufjērs piezīmēja, ka rallija pirmā diena neesot bijusi slikta, taču otrā diena, kas tiks aizvadīta uz grants seguma, būšot pavisam savādāka.
Esapeka Lapi. Foto: FIA ERC
Līdz ar to pēc pirmās dienas līderis ir Brīns, kuram seko Bufjērs un Kajto Kajetanovičs. Piektais ir Vasīlijs Grjazins, kurš pēc pirmās dienas portālam atzina: ''Viss kārtībā. Esmu apmierināts ar uzrādīto ātrumu uz asfalta seguma, lai arī pieredze man uz asfalta ir maza. Ceļi gan pirmajā dienā bija ļoti ātri, jo daudz reizes braucām, kad ieslēdzās ātruma ierobežotājs. Ar nepacietību gaidu grants ātrumposmus”.
Vasīlijs Grjazins trasē. Foto: FIA ERC
Jāatzīmē, ka pēc pirmās dienas smags un darbietilpīgs darbs bija sportistu mehāniķiem, kuriem bija jāpārliek mašīnas piekare no asfalta uz grants.
Foto: Twitter
Rallija noslēdzošajā dienā sportistiem būs jāveic septiņi ātrumposmi ar kopējo garumu 114 kilometri.
Rallija rezultāti pēc pirmās dienas:
1. | C.Breen | Peugeot 208 T16 | 1:04:08.7 |
|
2. |
|
B.Bouffier |
Citroën DS3 RRC |
+14.7 |
3. |
|
K.Kajetanowicz |
Ford Fiesta R5 |
+15.0 |
4. | E.Lappi | Škoda Fabia S2000 |
+43.8 | |
5. | V.Gryazin | Ford Fiesta S2000 | +1:53.1 |
|
6. | |
B.Magalhães |
Peugeot 207 S2000 | +2:03.5 |
7. | |
J.Tarabus | Škoda Fabia S2000 | +2:37.0 |
8. | J.Orsak | Škoda Fabia S2000 | +2;37.9 |