Foto: fiaerc.com
Tet Rally Liepāja noslēdzās ar pārliecinošu Mārtiņa Seska / Renāra Franča uzvaru, kuri aiz sevis atstāja divus pilotus ar lielu WRC pieredzi – Haidenu Padonu un Madsu Ostbergu. Pēc rallija Jaunzēlandes pilots Padons, kurš Seskam zaudēja vairāk nekā 40 sekundes, atzina, ka arī šoreiz nebija iespējams pārspēt Mārtiņu Sesku, lai izcīnītu uzvaru Tet Rally Liepāja, piebilstot, ka mājinieks, iespējams, varēja braukt vēl ātrāk.
"Vienmēr ir diezgan grūti pārspēt Mārtiņu viņa dzimtenē, taču mēs darījām, ko varējām. Iespējams, šoreiz nebija iespējas viņu pārspēt šajās sacensībās, un viņam droši vien bija arī pietiekami daudz rezervju. Varbūt Polijā mēs, iespējams, viņu varētu pārspēt, bet šeit vienmēr būs grūti. Mēs to vienmēr zinājām,” saka bijušais Hyundai WRC rūpnīcas komandas pilots Haidens Padons.
"Nākamais rallijs Zviedrijā, manuprāt, būs nedaudz līdzvērtīgāks. Zviedrijas ceļiem vajadzētu būt mums nedaudz tīkamākiem. Acīmredzot Seskam Liepājā ir vietējās zināšanas, taču Zviedrijas rallijs visiem būs jauns, un mēs noteikti cīnīsimies."
"Vienmēr ir diezgan grūti pārspēt Mārtiņu viņa dzimtenē, taču mēs darījām, ko varējām. Iespējams, šoreiz nebija iespējas viņu pārspēt šajās sacensībās, un viņam droši vien bija arī pietiekami daudz rezervju. Varbūt Polijā mēs, iespējams, viņu varētu pārspēt, bet šeit vienmēr būs grūti. Mēs to vienmēr zinājām,” saka bijušais Hyundai WRC rūpnīcas komandas pilots Haidens Padons.
"Nākamais rallijs Zviedrijā, manuprāt, būs nedaudz līdzvērtīgāks. Zviedrijas ceļiem vajadzētu būt mums nedaudz tīkamākiem. Acīmredzot Seskam Liepājā ir vietējās zināšanas, taču Zviedrijas rallijs visiem būs jauns, un mēs noteikti cīnīsimies."
Foto: fiaerc.com
Sesks ar savu otro uzvaru sezonā pēc kārtas ERČ kopvērtējumā no Padona atpaliek vairs tikai 30 punktus. Hyundai braucējs vienmēr ir rēķinājies ar sava konkurenta draudiem.
"To mēs redzējām arī pagājušajā gadā, kad viņš dominēja [Rally Liepāja], lai gan šogad mēs esam daudz tuvāk viņam nekā pērn," turpina 36 gadus vecais Padons. "Visi gaidīja viņa uzvaru, viņš ir ļoti labs šajos ātrajos grants rallijos. Zviedrija ir vēl viens no šiem ātrajiem grants rallijiem, bet pēc tam ir trīs ļoti sarežģīti asfalta ralliji, kuros jāpabeidz sezona, kur būs pavisam cita spēle. Tāpēc mēs esam koncentrējušies uz konsekvenci visos astoņos rallijos uz visiem segumiem, un šobrīd neesam pārāk satraukti."
Par savu zaudējumu Sesksam Power Stage dopā (Sesks bija ātrāks par Padonu par 0.001 sekundēm), Padons piebilda, ka "Cerams, ka sezonas beigās, lai izcīnītu ERČ titulu, mums nebūs nepieciešams tieši šis viens punkts. Tas bija mazliet sarūgtinoši, ka mums neizdevās iegūt šos augstākos Power Stage punktus, taču jebkurā gadījumā tie joprojām ir labi punkti un laba čempionāta pirmā puse, tāpēc mums jāturpina šādi turpināt arī atlikušajā sezonas daļā."
Kopvērtējums: