Šajās brīvdienās startēs Romas ERČ rallijs, kurā uz starta izies arī Mārtiņš Sesks/Renārs Francis, kuri otro ralliju pēc kārtas startēs ar Škoda Fabia Rally 2 EVO automašīnu Indijas riepu giganta MRF komandas sastāvā.
Romas ERČ rallijs, tāpat kā turpmākie ERČ posmi, aizritēs pa asfalta ceļiem. Lai pielāgotu visus nepieciešamos regulējumus asfalta rallijam, sportisti sadarbībā ar MRF komandu un auto piegādātāju Race Seven trešdien aizvadīja testus Itālijā, Orvieto apkārtnē, 200 km no rallija bāzes vietas. Savukārt piektdien Fumone apvidū notiks oficiālie treniņbraucieni un kvalifikācijas ātrumposms. Trijās sacensību dienās ekipāža veiks 13 tehniski sarežģītus ātrumposmus 187 km kopgarumā kūrortpilsētas Fiudži apkārtnē uz dienvidaustrumiem no Romas.
Foto: Raimonds Volonts
Daži no Romas rallija sacensību ātrumposmiem pārsniegs ierasto garumu, piemēram, Cave-Subiaco (32.5 km) būs līdz šim garākais ātrumposms ne tikai Itālijas rallija čempionātā, bet arī 2022. gada Eiropas rallija čempionātā.
''Sezonas garākais ātrumposms atstāts sacensību noslēdzošajai dienai un, lai cīnītos par labiem rezultātiem, Romā nepietiks tikai ar ātrumu, būs vajadzīga arī liela izturība un laba stratēģija, jo sagaidām ekstremālas temperatūras, līdz +40 grādiem ārā, kas nozīmē vairāk nekā +60 grādu mašīnā. Būs jāspēj taktiski izkalkulēt un salāgot visas sportiskās un tehniskās nianse. Pēdējo reizi asfalta sacīkstes aizvadījām vairāk nekā pirms deviņiem mēnešiem, arī šoreiz aizvadīsim limitētas kilometrāžas testus, kas nozīmēs pieredzes, sajūtu un auto regulējumu meklēšanu arī sacīkšu gaitā. Ne paši, ne MRF komanda mums nav izvirzījusi noteiktus mērķus, tāpēc brauksim ar maksimālu atdevi un centīsimies gūt prieku no katra sacensību posma,” skaidro Mārtiņš Sesks.
Trešdien ekipāža aizvadīja testus, kuros tika veikti apmēram 80 kilometri. Šajos testos piedalījās arī 11-kārtējais Itālijas rallija čempions Paulo Andreuči, kurš ir MRF Tyres testu pilots un padomdevējs komandas braucējiem. Andreuči savā karjerā ir nobraucis vairāk nekā 340 rallijus, no kuriem 79 ERČ.
Šai nedēļas nogalei pareizā mašīnas saregulēšana un braukšanas stratēģija būs īpaši izšķiroša. Un Andreuči pieredzes pārņemšana pirmssacensību testos nepārprotami apliecina MRF Racing apņēmību gūt panākumus Eiropas rallija čempionātā.