profile
register
facebook
youtube
twitter instagram
baneris-aix-2-5445-4514-2008.gif

Drifteris Blušs: Austrumeiropā līmenis ir augstāks nekā „King of Europe”

Artūrs Virbulis 24.04.2012 - 14:14 Drifteris Blušs: Austrumeiropā līmenis ir augstāks nekā „King of Europe”
Foto: Wojciech Przybyła

Svētdien, 22. aprīlī, Poznaņas trasē Polijā risinājās „King of Europe" drifta seriāla pirmais posms, kurā dalību ņēma arī Latvijas drifteris Kristaps Blušs, kurš startēja ar Fēliksa Bekermana „HGK BMW Kit Car". Lai arī Kristapam no tālākās cīņas nācās izstāties jau pirmajā tandēmu kārtā, viņš ar braucienu uz Poliju ir apmierināts.

Prestižajās sacīkstēs uz starta izgāja 62 braucēji no 14 valstīm. Pēc nosaukuma un lielā dalībnieku skaita varētu domāt, ka „King of Europe" ir augsta līmeņa pasākums, tomēr tā īsti viss neesot. „Šis bija latiņu zemāks pasākums nekā Polijas čempionāta posms (red.piez. kurā rudenī piedalījās Blušs un Eglīte). Lai arī „King of Europe" ir smuka mājaslapa, daudz atbalstītāju, organizācijas ziņā viņi varētu piestrādāt. Ja nebūtu bijuši poļi, tad braucēju līmenis nekāds, ko var spriest arī pēc pagājušā gada čempiona. Austrumeiropas līmenis noteikti ir augstāks," tā par „King of Europe" sacīkstēm izsakās Kristaps Blušs.

Kristaps fināliem kvalificējās kā piecpadsmitais, skaidrojot, ka „man bija ātrākais vidējais ātrums, bet nedaudz zaudēju uz leņķi un laikam trajektoriju. Tas pierāda, ka auto ir baigi labais". Jāatzīmē, ka kvalifikāciju vērtēja, nevis tiesneši, bet gan „DriftBox", kas elektroniski mēra auto ātrumu, leņķi un trajektoriju. Tālākā sacensību gaita gan ne tik veiksmīga, jo sekoja izstāšanās pirmajos fināla braucienos.


„King of Europe" pirmajā posmā neiztika arī bez avārijām. Foto: Wojciech Przybyła

„Beidzot sapratām un saregulējām automobili, pats arī jutos labi, tomēr otrajā braucienā mani piemeklēja neveiksme. Cīņas karstumā netīšām ar roku izsitu no ātruma (red.piez. ātrumpārslēdzēju) un iztaisnojos," zaudējuma iemeslu skaidro Blušs. Neraugoties uz to, latviešu braucējs ar nedēļas nogali ir apmierināts, jo Austrumeiropas drifta čempionāta sapulces ietvaros izdevās nodibināt jaunus kontaktus, un ievadīt sarunas par Polijas braucēju piedalīšanos Rīgā notiekošajā „EEDC" posmā.

„Atvedīsim tos psihopātus uz šejieni," smejot saka Blušs, piebilstot, ka jūnija vidū „Biķerniekos" uz starta varētu iziet līdz pat desmit poļu drifteru. Gan trases konfigurācija, gan ātrumi trasē Poznaņas trasē ir līdzīgi kā pie mums „Biķerniekos", tādēļ būs interesanti vērot, kā trakie poļu piloti cīnīsies ar labākajiem Latvijas braucējiem.

Taujāts par to, vai ir plānā piedalīties vēl kādā „King of Europe" posmā, Kristaps atbild, ka tāda iespēja pastāvot. „Ja vienosimies ar potenciālo atbalstītāju, tad kādos atsevišķos posmos, iespējams, brauksim," tā Blušs. Šobrīd gan visa uzmanība tiek koncentrēta uz „HGK" 2012. gada sezonas automobiļa būvniecības pabeigšanu un pirmo Austrumeiropas drifta čempionāta („EEDC") posmu, kas 2. un 3. jūnijā risināsies Baltkrievijas galvaspilsētā Minskā. Par to, vai Kristaps jau šajās sacīkstēs startēs ar savu jauno auto, gan vēl skaidrības nav. „Nāks tuvāk un skatīsies," tā sarunas noslēgumā Blušs.

„King of Europe" pirmā posma rezultāti:
1. Mačejs Boheneks, Polija, Nissan 200SX (S13)
2. Frančesko Konti, Itālija, BMW M3 (E92)
3. Bartošs Stolarski, Polija, Nissan 200SX (S14)
Komentāri
Pašlaik komentāru nav!
Autorizējies vai reģistrējies, lai komentētu
Partneri:
aix-copy-2837-1940.png motul-partner-3110.png nrs-4325.png batcc-0816.png ar-4809.png vagi-2128.png srt-5914.png bmp2-1740.png