profile
register
facebook
youtube
twitter instagram
baneris-aix-2-5445-4514-2008.gif

Bluša uzvaras pamatā taktika un superriepas

Go4speed 28.06.2011 - 20:44 Bluša uzvaras pamatā taktika un superriepas
Foto: Fjodors Ritikoff


Kristapu Blušu šobrīd noteikti var uzskatīt par veiksmīgāko Latvijas drifteri, jo viņš ir ne vien pagājušā gada EEDC čempions, bet arī grandiozā un tikko notikušā "FXOpen Drift Challange 2011" uzvarētājs. Blušs pārspēja virkni pasaules klases braucējus, t.sk. arī Āzijas drifta čempionu Tengku Djan Ley. Tādēļ "Go4speed" sazinājās ar Kristapu, lai uzzinātu grandiozās uzvaras noslēpumus un turpmākās sezonas plānus.

Apsveicam ar uzvaru! No malas izskatījās vienkārši un pārliecinoši, kā Tev pašam likās?

Protams, bija kļūdiņas, bet ne lielākas kā pretiniekiem. Lieki neriskēju, jo braucu ar domu uzvarēt. Mums bija arī sava taktika - starp braucieniem caur radio sakariem sazinājos ar komandas biedru Hari (red.piez. Hariju Šķupeli) un viņš man teica, kā no malas izskatījās, cik tuvu bija pretinieks un no tā izrietēja nākamā brauciena taktika.

Tāpat bijām arī ļoti labi sagatavojušies, tehnikai vispār nekādu problēmu un uz fināliem uzlikām superriepas, ar kurām varēja attīstīt ļoti lielu ātrumu.

Kurās sacīkstes vēl šogad plāno piedalīties, kuras ir nākamās?

Šogad koncentrējos uz EEDC, nākamais posms ir šajā nedēlas nogalē Kauņā, Kačerginas trasē. Savukārt pēc divām nedēļām ir ļoti liels pasākums Maskavā, ar vēl lielāku balvu fondu nekā "FXOpen Drift Challange 2011". Jābrauc papildināt komandas budžets (smejas).

Runājot par EEDC, Gatis Lapāns šobrīd punktu ziņā ir atrāvies.

Jā, Lapāns ir atrāvies, bet ieskaitē iet četri labākie no pieciem posmiem, tā kā nekas nav zaudēts. Jākoncentrējas uz nākamajiem posmiem.

Šosezon esi jau startējis ar diviem auto - Mazda RX-8 un BMW M3. Ar kuru plāno braukt atlikušo sezonu?

Lietuvā braukšu ar BMW, jo RX-8 Minskā parādījās tehniskas problēmas. Jāved uz Rīgu un tad jau savedīs kārtībā. Priekš EEDC posmiem pietiek ar BMW jaudu, arī vadāmība viņam patīkamāka, bet Mazdai ir savas priekšrocības, piemēram, jauda.

Ko vari pateikt par šīs nedēļas Lietuvas posma trasi?

Kačerginas trasē drifts vēl nav bijis, tā kā būs interesanti, redzēs, ko lietuvieši būs izdomājuši.

Paldies un veiksmi!

Paldies.

Komentāri
Pašlaik komentāru nav!
Autorizējies vai reģistrējies, lai komentētu
Partneri:
aix-copy-2837-1940.png motul-partner-3110.png nrs-4325.png batcc-0816.png ar-4809.png vagi-2128.png srt-5914.png bmp2-1740.png