Foto: Valdis Zāgeuss/Go4speed
2011. gada Latvijas drifta kausa ProAm klases uzvarētājs Ervīns Žuks, tautā saukts arī par Huligānu, plāno pārdot savu PRO klasei atbilstošo „BMW M3" un iegūto naudu ieguldīt personīgajā auto tirdzniecības biznesā. Driftam atmest ar roku gan Žuks netaisās, jo trasēs viņš šogad būs redzams ar īrētiem drifta automobiļiem.
„Savu auto pārdodu uz Krieviju, rokas nauda jau ir iedota, viss procesā. Būs laiks pārdomām, ko un kā darīt, jo jēgu šobrīd no nulles būvēt jaunu auto neredzu, uz jauno sezonu arī nemaz to nepaspētu," tā sarunu iesāk Ervīns Žuks. Viņam plānā šogad ir īrēt PRO klases automašīnu no kāda PRO drifta braucēja, un ar to atkārtoti piedalīties Latvijas drifta kausa ProAm klasē.
Savu lēmumu nepāriet uz PRO klasi Huligāns skaidro sekojoši: „Braukt PRO klasē ar 300 zirgspēku auto nav jēgas. Ja es kaut ko daru, tad daru līdz galam. To pierādīju gan 2008. gadā, kad uzvarēju (Latvijas drifta kausā), gan arī pagājušajā gadā, kad visas zvaigznes spīdēja uz manu pusi. Uzvarēju Latvijā, vienā Lietuvas posmā biju otrais, Igaunijā trešais, bet Sanktpēterburgā EEDC paliku piektais."
Ervīna Žuka līdzšinējais „BMW M3". Foto: Rihards Baumanis/Go4speed
Turpinot viņš stāsta, ka „lai savējo auto sagatavotu līdz kārtīgam PRO līmenim vajadzētu vēl 7-8 tūkstošus latu. Jau tagad tas auto ir izmaksājis vairākus desmitus tūkstošus, lēkt virs savas galvas netaisos, man nevienam nekas nav jāpierāda. Kārtīgi startēt kādā čempionātā paņem ne vien naudu, bet arī daudz, daudz laika. Neesmu gatavs vienas sezonas dēļ upurēt desmit gadu biznesu".
Ervīna Žuka šī gada plānos ietilpst piedalīšanās arī kādos ārzemju čempionātu posmos, kas ir loģisks solis, ja ņem vērā pagājušās sezonas veiksmīgos rezultātus kaimiņvalstu sacensībās. „Šogad braukšu tīri for fun, izvingrināties. Pašam sanāk, interese ir, kādēļ gan nebraukt," savu 2012. gada sezonas uzstādījumus skaidro Žuks, piebilstot, ka „uz nākamo gadu gan varētu atkal kaut ko interesantāku uzbūvēt".
Ervīns Žuks jeb Huligāns popularitāti skatītāju vidū iekarojis ar savu agresīvo braukšanas manieri un cīņu līdz pēdējam. 2008. gadā viņš ieguva pirmo oficiālo Latvijas drifta titulu, kas bija Latvijas drifta kauss, savukārt aizvadītajā gadā Žuks izcīnīja pirmo vietu Latvijas drifta kausa ProAm klasē. Nav noslēpums, ka daudziem pilotiem viņš sava tiešuma, aso izteicienu un bezkompromisa cīņas dēļ ir kā dadzis acīs, tomēr tieši tādēļ Huligāns ir viena no spilgtākajām personībām Latvijas driftā.