Foto: Aigars Tīdmanis/Go4speed
Austrumeiropas drifta vicečempions Gatis Lapāns un viņa „LAK-Y Racing" komanda ziemā nesnauž, bet gan veic visdažādākās aktivitātes - būvē automašīnas sev un citiem, aktīvi meklē sponsorus un arī paspēj pat uzkāpt Āfrikas augstākajā virsotnē. Sarunā Lapāns atklāja vairākus interesantus faktus, to starpā arī plānus attiecībā uz komandas biedriem.
Par „LAK-Y" garāžā notiekošo Gatis stāsta ar lielu aizrautību: „Manam auto top jauns bodykit, kā arī, ja viss sanāks, tad savam dzinējam uzlikšu ieplānoto kompresoru, lai auto jaudu paceltu līdz 550-600 zirgspēkiem." Tomēr servisā notiek ne vien viņa, bet arī citu sporta auto būvniecībā. Kā vienu no interesantākajiem projektiem viņš min 3. sērijas BMW, kam tiekot uzstādīts Ford Mustang Cobra V8 dzinējs ar divām turbīnām.
Tāpat risinoties aktīvs darbs pie sponsoru piesaistes, un, ja viss izdosies, tad nākamgad Gatim būs jauns komandas biedrs. Tomēr pagaidām, kamēr viss vēl nav līdz galam skaidrs, nekādu sīkāku informāciju sportists nevēlas atklāt. Ar aizvadītā gada komandas biedru Jāni Eglīti pagaidām kopīgu plānu neesot. „Kopš aizvadītās sezonas beigām esam neatkarīgi, un, kamēr nav nopietna sponsora, tādi droši vien arī paliksim," savas attiecības ar Eglīti skaidro Lapāns.
„LAK-Y Racing" menedžeris ar komandas karogu 5895 metru augstumā. Foto no personīgā arhīva
Svaigu vēsmu komandā ienesis jaunais „LAK-Y Racing" komandas menedžeris Mārtiņš Kraujiņš, kas aizvadītā gada veiksmīgāko drifta komandu jau paspējis pacelt nebijušos augstumos. Viņš kopā ar desmit domubiedriem gadu mijā iekaroja Āfrikas augstāko virsotni Kilimandžaro, un 5895 metru augstumā izkarināja „LAK-Y Racing" komandas karogu.
„Pasākums bija jau ilgi plānots, beidzot iznāca. Virsotnes iekarošana aizņēma sešas dienas, bet nokāpšana attiecīgi vairs pusotru. Tā kā varam teikt, ka ziemā ne tikai būvējamies, bet piedalāmies arī sportiskās aktivitātes," komandas ziemas periodu komentē jaunais komandas menedžeris Kraujiņš.