Aizvadītais ceturtais drifta čempionāta posms s'333' sporta kompleksā bija izaicinājums visiem sportistiem. Sākotnēji pie trases konfigurācijas braucējiem bija grūti pierast, taču laika gaitā riskantā konfigurācija vainagojās panākumiem - driftā bija vērojams liels ātrums, skaistas sānslīdes un vērienīgs šovs.
Lai gan "Street" klases konfigurācija neizskatījās tik iespaidīga kā citām klasēm, arī šiem sportistiem bija jāparāda savs labākais sniegums, lai kvalificētos Top-16 cīņām. Kā atzina "Street" klases uzvarētājs Jānis Ciedra, kuram kvalifikācijā izdevās uzrādīt trešo labāko braucienu, taču tandēmos nevienam viņu neizdevās pārspēt: "Esmu saguris, bet priecīgs! Sākumā likās, ka būs grūti braukt pa slapju trasi, taču izrādījās, ka tā ātri vien nožuva. Pilns pedālis grīdā un viss izdevās!"
"ProAm" klasē jau otro reizi pēc kārtas uz pjedestāla kāpa daugavpilietis Jevgēņijs Sapuns, kurš pilotēja spilgto un sacensībās vienīgo "Mercedes" automašīnu. Pagājušajā posmā Sapuns ierindojās otrajā vietā aiz lietuvieša Benediktas Čirba, taču šajās sacīkstēs izcīnīja godpilno 1. vietu, kā rezultātā viņš ir kopvērtējuma līderis. "Lieliska diena un labi laikapstākļi, izņemot lietusgāzes! Biju šokēts, cik slapjā laikā bija slidens, taču izdevās nobraukt akurāti. Sākumā trase likās ļoti sarežģīta, taču beigās pat ļoti viegla [smejas]!" par uzvaru "ProAm" klasē izteicās Jevgēņijs Sapuns.
Ne tik veiksmīgas sacīkstes šajā klasē aizvadīja Regnārs Mozga - Kļaviņš, kurš pirms šī posma atradās nieka 4 punktus aiz daugavpilieša Sapuna. Regnāra automašīnu jau kvalifikācijas braucienos piemeklēja tehnisks defekts un viņš nebija spējīgs turpināt sacīkstes, kā rezultātā smags kritiens kopvērtējumā no 2. vietas. "Pilnībā izjuka turbīna, karstā eļļa izšāvās pa visu motortelpu un uzliesmoja. Cerēsim, ka ar motoru viss ir kārtībā, taču turbīna savu dzīvi ir beigusi," par neveiksmīgo motora defektu izteicās Regnārs Mozga - Kļaviņš
Regnāra automašīna pēc tehniskā defekta, Foto: instagram.com/driftinlv
"Pro" klasei trases konfigurācija bija vissarežģītākā, ar vislielāko ātrumu un garākajām sānslīdēm, veicot pārmetienus virs 100 km/h sevišķi šaurā trasē, līdz ar to prasījām komentārus no visiem braucējiem, kas kāpa uz pjedestāla. "Tehnika nedaudz pievīla, taču ātri vien novērsām defektu. Saķere bija lieliska, pateicoties pareizi izvēlētajām riepām, tādējādi viss bija manās rokās. Trase bija traka, sākumā pat nepatika, jo taisne bija ļoti grūta, taču tas bija "Pro" klasei atbilstošs ātrums. Finālā pats pieļāvu kļūdu, taču pārbraucienā gāju uz pilnu banku un viss izdevās," pēc sacensībām savu uzvaru komentēja Ēriks Ulass.
Pārliecinoši "Pro" klases kopvērtējuma pirmajā vietā joprojām atrodās Ingus Jēkabsons, kurš šajās sacīkstēs ierindojās otrajā vietā un nespēja būt pārāks par Ēriku Ulasu. "Trases garā taisne bija tāda, ka es knapi viņu izvilku ar ceturto ātrumu pa īpašu trajektoriju. Viss gāja kā parasti līdz finālam pret Ēriku Ulasu, kad manas automašīnas dzinēja turbīnai bija nepieciešami augsti apgriezieni, tāpēc speciāli braucu ar plikām riepām un centos būt lēns. Zināju, ka Ēriks zaudēs tikai vai nu ieskrienot manī vai iztaisnojoties," par ātro trasi un fināla tandēmiem izteicās Ingus Jēkabsons.
Beidzot sezona kļuvusi veiksmīgāka arī Reinim Frīdbergam, kuram iepriekšējos posmos nācās sadzīvot ar sevis pieļautām kļūdām vai tehniskiem defektiem. Šajā posmā Reinis uzrādīja labāko kvalifikācijas braucienu, skatītājus priecējot kā ar lieliskām sānslīdēm, tā arī lielisko V10 dzinēja skaņu. "Vienā vārdā - [sacīkstes] izdevušās. Neko pielikt, neko atņemt. Beidzot neveiksmes ir beigušās un esmu atpakaļ uz strīpas!" īsi un konkrēti par iegūto trešo vietu izteicās Reinis Frīdbergs.