Cīruļa jaunais drifta auto. Foto: Viesturs Lācis/Go4speed
Ivo Cīrulis sava agresīvā braukšanas stila un fantastiski skanošā 3. (E30) sērijas BMW dēļ kļuvis par daudzu skatītāju favorītu. Uz šo sezonu viņš pats Limbažos sagatavojis divas paaudzes jaunāku 3. sērijas BMW, ar kuru veiksmīgi - 4. vietā - debitēja Rīgā notikušajā EEDC.
Cīruļa vecais drifta auto. Foto: Viesturs Lācis/Go4speed
Lai arī jaunais auto ir pilnīgi no nulles uzbūvēts, vairāki elementi ir pārmantoti no viņa iepriekšējā drifta spēkrata. Galvenais no saglabātajiem elementiem ir dzinējs - 2,5 litru sešu cilindru turbo agregāts no Nissan Skyline (dzinēja kods - RB25DET), kurš attīsta ap 550 zirgspēkiem. Virsbūves aerodinamiskais komplekts tāpat kā „Wisefab" balstiekārta nākuši no Igaunijas.
Pēdējos gados Cīrulis savu potenciālu bieži vien pilnībā nespēja izmantot dažādu tehnisku likstu dēļ, tādēļ liels bija viņa prieks, ka pēc vairāku mēnešu intensīvas skrūvēšanas un būvēšanas auto veiksmīgi un bez īpašiem defektiem izturēja pirmās sezonas sacīkstes. Izcīnītā ceturtā vieta bija kā papildus bonuss veiksmīgajai auto debijai.
Cīrulis EEDC dalībnieku parādē. Foto: Viesturs Lācis/Go4speed
„Pirmie trīs braucieni bija tādi, kamēr sapratu, uz kuru pusi tā mašīna iet, jo jaunais (salīdzinājumā ar veco) braucas kā pilnīgi citādāks auto. Bet tad ar katru apli arvien labāk un labāk palika. Ceturtā vieta pirmajā gonkā ar pilnīgi jaunu mašīnu priekš manis ir ļoti labs sasniegums. Nedēļas nogale izdevusies. Mums galvenais mērķis bija vienkārši tikt līdz sacensībām, neskatoties ne uz kādām vietām. Un sanāca pat vairāk nekā labi, labāk nekā bijām domājuši," tā pirmās sacensības un pārpildīto mērķi komentē Ivo Cīrulis.
Cīņā pret somu Juha Rintanenu. Foto: Viesturs Lācis/Go4speed
Taujāts par labāko tandēmu braucienu, Ivo atbild, ka „ar leiti laikam, kas bija. Kad iebraucu boksos, pašam rociņas satrīcējās. Bija tās pareizās emocijas, kādām jābūt pēc normāla tandēma". Savukārt viens no faktoriem, zaudējot cīņā par trešo vietu pret Juhu Rintanenu, esot bijis nogurums: „Tur nevar īsti saprast, varbūt nogurums, jo tas spēlēja arī ļoti lielu lomu. Pēdējās divas nedēļas nav vispār normāli gulētas, un, vakaram nākot, jau nevarēju sagaidīt, kad viss beigsies."
„Liels paldies jāpasaka visiem atbalstītājiem, mehāniķiem un ģimenei, kas saprata, ka nedzīvoju mājās, bet dzīvoju garāžā un skrūvēju mašīnu (smejas). Tas ir baigi apsveicami un liels paldies visiem," saviem atbalstītājiem un tuvākajiem lielu paldies saka Cīrulis.
Ivo Cīrulis. Foto: Viesturs Lācis/Go4speed
Uz jautājumu par tālākajiem plāniem, limbažnieks atbild, ka „īsti nezinu, viss atkarīgs no finansēm. Pagaidām ir tā, ka visa nauda ir saguldīta mašīnā, un skatīsies pēc apstākļiem. Bet, protams, maksimāli droši vien tēmējam uz EEDC otro posmu (1. jūnijā, Baltkrievijā). Ja reiz konkurētspējīga mašīna ir, tad varētu paprovēt uzbraukt".
Plāns bija arī treniņa un auto testēšanas nolūkā startēt arī Latvijas PRO drifta sezonas atklāšanā šajā nedēļas nogalē, tomēr vēl ceturtdienas vakarā Cīrulis nemācēja teikt, vai patiešām sestdien Biķerniekos brauks. Problēma esot tā pati iepriekš minētā - jaunajā automobilī ir ieguldīta liela nauda un pagaidām brīvi finansiālie līdzekļi neesot.