profile
register
facebook
youtube
twitter instagram
baneris-aluksne-4458.jpg
baneris-aix-2-5445-4514-2008.gif

Kas lācītim vēderā jeb Latvijas PRO drifta auto apskats IV daļa

Go4speed 23.08.2011 - 14:30 Kas lācītim vēderā jeb Latvijas PRO drifta auto apskats IV daļa
Ēriks Ulass. Foto:Go4speed

Marka, modelis: BMW 3. sērija (E30)

Gads: 1988

Dzinējs: 4,4 litru BMW V8 benzīna dzinējs, dzinēja kods - M62B44

Jauda/grieze: 300 Zs un 450 Nm

Komentārs: ar šo auto Ēriks Ulass pagājušajā gadā veiksmīgi cīnījās Latvijas drifta kausa ProAm klasē, tādēļ loģisks bija viņa solis šogad pāriet uz PRO driftu. Ulass atzīst, ka uz nākamo gadu vēlētos lielāku jaudu, tomēr viss būšot atkarīgs no finansēm.

Vladislavs Bergmanis



Marka, modelis: BMW 3. sērija (E36)

Gads: 1996

Dzinējs, 4,9 litru V8 benzīna dzinējs no BMW E39 M5, dzinēja kods - S62B50

Jauda/grieze: 400 Zs un 500 Nm

Komentārs: arī šis spēkrats būvēts Jelgavā un starpsezonā piedzīvojis pamatīgas pārbūves. Pagājušajā gadā Bergmaņa auto zem pārsega atradās BMW E46 M3 dzinējs un vizuāli tas bija praktiski standarts, tomēr uz šo gadu automobilis ieguvis iespaidīgu stiklšķiedras virsbūvi un V8 agregātu.

Henri Puhmas




Marka, modelis: Audi Coupe

Gads: 198x

Dzinējs: 4,2 litru V8 benzīna dzinējs no Audi A8, dzinēja kods - ABZ

Jauda/grieze: 350 Zs un 450 Nm

Komentārs: igaunis Henri Puhmas ar savu veco Audi kupeju Latvijā ir publikas favorīts, jo priecē ar atraktīvām un agresīvām braukšanas manierēm. Pagājušajā gadā Puhmas Audi bija pa vidu automašīnai uzstādīts turbo dzinējs, tomēr uzticamības dēļ uz šo gadu tika nolemts to nomainīt pret priekšā novietotu V8.

Harold Valdma



Marka, modelis: Nissan 200SX (S13)

Gads: 1994

Dzinējs: 2,0 litru Nissan turbo benzīna dzinējs, dzinēja kods - SR20DET

Jauda/grieze: 390 Zs un 480 Nm

Komentārs: 16 gadīgais igauņu pilots Harold Valdma šogad brauc zem „LAK-Y Racing" karoga. Gan Gatis Lapāns, gan Jānis Eglīte spodrina igauņa braukšanas prasmes, tādēļ sarkanais Nissan bieži redzams Latvijas posmos. Tehniski auto ir sagatavots atbilstoši PRO klasei, savukārt vizuāli tas aprīkots ar oriģinālu Japānas „bodykitu".

Drīzumā rubrikā „Kas lācītim vēderā" turpināsim ar ātrākajām Latvijas dragreisa automašīnām, to jaudām, masām un labākajiem laikiem.

Komentāri
Pašlaik komentāru nav!
Autorizējies vai reģistrējies, lai komentētu
Partneri:
aix-copy-2837-1940.png motul-partner-3110.png nrs-4325.png batcc-0816.png ar-4809.png vagi-2128.png srt-5914.png bmp2-1740.png