Ēriks Ulass. Foto:Go4speed
Marka, modelis: BMW 3. sērija (E30)
Gads: 1988
Dzinējs: 4,4 litru BMW V8 benzīna dzinējs, dzinēja kods - M62B44
Jauda/grieze: 300 Zs un 450 Nm
Komentārs: ar šo auto Ēriks Ulass pagājušajā gadā veiksmīgi cīnījās Latvijas drifta kausa ProAm klasē, tādēļ loģisks bija viņa solis šogad pāriet uz PRO driftu. Ulass atzīst, ka uz nākamo gadu vēlētos lielāku jaudu, tomēr viss būšot atkarīgs no finansēm.
Vladislavs Bergmanis
Marka, modelis: BMW 3. sērija (E36)
Gads: 1996
Dzinējs, 4,9 litru V8 benzīna dzinējs no BMW E39 M5, dzinēja kods - S62B50
Jauda/grieze: 400 Zs un 500 Nm
Komentārs: arī šis spēkrats būvēts Jelgavā un starpsezonā piedzīvojis pamatīgas pārbūves. Pagājušajā gadā Bergmaņa auto zem pārsega atradās BMW E46 M3 dzinējs un vizuāli tas bija praktiski standarts, tomēr uz šo gadu automobilis ieguvis iespaidīgu stiklšķiedras virsbūvi un V8 agregātu.
Henri Puhmas
Marka, modelis: Audi Coupe
Gads: 198x
Dzinējs: 4,2 litru V8 benzīna dzinējs no Audi A8, dzinēja kods - ABZ
Jauda/grieze: 350 Zs un 450 Nm
Komentārs: igaunis Henri Puhmas ar savu veco Audi kupeju Latvijā ir publikas favorīts, jo priecē ar atraktīvām un agresīvām braukšanas manierēm. Pagājušajā gadā Puhmas Audi bija pa vidu automašīnai uzstādīts turbo dzinējs, tomēr uzticamības dēļ uz šo gadu tika nolemts to nomainīt pret priekšā novietotu V8.
Harold Valdma
Marka, modelis: Nissan 200SX (S13)
Gads: 1994
Dzinējs: 2,0 litru Nissan turbo benzīna dzinējs, dzinēja kods - SR20DET
Jauda/grieze: 390 Zs un 480 Nm
Komentārs: 16 gadīgais igauņu pilots Harold Valdma šogad brauc zem „LAK-Y Racing" karoga. Gan Gatis Lapāns, gan Jānis Eglīte spodrina igauņa braukšanas prasmes, tādēļ sarkanais Nissan bieži redzams Latvijas posmos. Tehniski auto ir sagatavots atbilstoši PRO klasei, savukārt vizuāli tas aprīkots ar oriģinālu Japānas „bodykitu".
Drīzumā rubrikā „Kas lācītim vēderā" turpināsim ar ātrākajām Latvijas dragreisa automašīnām, to jaudām, masām un labākajiem laikiem.