Marka, modelis: BMW 3. sērija (E30)
Gads: 1989
Dzinējs: 4,4 litru BMW V8 benzīna dzinējs, dzinēja kods – M62B44
Jauda/grieze: ~350 Zs un 470 Nm
Komentārs: vizuāli Eglītes auto ir praktiski identisks komandas biedra Lapāna spēkratam, tomēr tehniski ir atšķirības. Lielākā slēpjas dzinējā, kurš Jānim ir mazāks un mazjaudīgāks. Tomēr arī Eglītes plānos uz nākamo gadu ietilpst jaudas palielināšana.
Gatis Lapāns
Marka, modelis: BMW 320 (E30)
Gads: 1988
Dzinējs: 4,9 litru V8 benzīna dzinējs no BMW E39 M5, dzinēja kods – S62B50
Jauda/grieze: ~450 Zs un 650 Nm
Komentārs: lai arī automašīnas jauda gan Latvijā, gan EEDC atļauj veiksmīgi cīnīties par pirmajām vietām, Lapānam ir plāns uz nākamo gadu šim dzinējam uzstādīt kompresoru. Plānotā jauda – 600-700 zirgspēki. Jāatzīmē, ka pirms M5 dzinēja Gatim zem dzinēja pārsega atradās populārais 4,4 litru BMW V8 agregāts.
Ingemārs Jēkabsons
Marka, modelis: BMW 540 (E34)
Gads: 1991
Dzinējs: 4,0 litru BMW V8 benzīna dzinējs, dzinēja kods – M60B40
Jauda/grieze: ~300 Zs un 440 Nm
Komentārs: arī Ingemāra drifta auto būvēts „LAK-Y Racing” darbnīcā un ir pilnībā sagatavots PRO drifta sacīkstēm. Uzstādīta atbilstoša balstiekārta, tāpat ievērojami atvieglināta virsbūve. Lai arī uz ielām E34 paaudzes 5. sērijas BMW ir bieži manāms, PRO driftā Jēkabsons šogad ir vienīgais ar šādu modeli.
Edgars Mūrnieks
Marka, modelis: BMW 528 (E12)
Gads: 1975
Dzinējs: 4,0 litru BMW V8 benzīna dzinējs, dzinēja kods – M60B40
Jauda/grieze: ~300 Zs un 440 Nm
Komentārs: Mūrniekam ir ne vien vecākais drifta auto, bet iespējams arī vecākais sporta auto Latvijā. Lai arī auto tika gatavots uz sezonas sākumu, būvēšanas darbi nedaudz aizkavējās un pirmās sacīkstes vecais „piecītis” aizvadīja vien pagājušajā nedēļas nogalē Daugavpilī.
Kristaps Blušs
Marka, modelis: BMW M3 (E36)
Gads: 1996
Dzinējs: 3,2 litru benzīna dzinējs no BMW E46 M3, dzinēja kods – S54B32
Jauda/grieze: ~360 Zs un 380 Nm
Komentārs: šis M3 ir tituliem bagāts auto, jo Kristaps ar šo auto pagājušajā gada izcīnīja EEDC titulu, savukārt Gvido Elksnis 2009. gadā ar šo M3 kļuva par pirmo Latvijas drifta čempionu. Auto jauda nav ļoti liela, tomēr to atsver vieglā virsbūve, kuras lielākā daļa ir no plastmasas.
Nākamā, ceturtā, daļa būs noslēdzošā un tajā Jūs iepazīstināsim ar Jelgavas PRO spēkratiem, kā arī regulārajiem ārzemju viesiem.