Turpinot rubriku “Kas lācītim vēderā?” pievēršamies Latvijas PRO drifta auto apskata otrajai daļai ar nākamajiem sešiem auto. Kā ierasts “Go4speed” sazinājās ar pašiem drifteriem, lai uzzinātu automašīnu tdatus un rādītājus. Pirmā apskata daļa lasāma šeit.
Ivo Cīrulis
Marka, modelis: BMW 316 (E30)
Gads: 1989
Dzinējs: 2,5 litru turbo no Nissan Skyline, dzinēja kods - RB25DET
Jauda/grieze: 500 Zs un 700 Nm
Komentārs: viens no pārbūvētākajiem drifta auto Latvijā, jo no BMW šajā auto ir palicis ļoti maz. Dzinējs un ātrumkārba ir no Nissan Skyline, tāpat arī balstiekārta ir no Nissan. Pagājušos divus gadu Ivo driftā brauca ar 4,0 V8 BMW agregātu un jāatzīmē, ka viņš bija viens no pirmajiem, kurš bija veicis šādu pārbūvi. Interesanti, ka Cīruļa BMW iet nevis uz parastu degvielu, bet gan E85 bioetanolu.
Ilo Giels
Marka, modelis: Toyota Corolla (AE86)
Gads: 1984
Dzinējs: 2,0 litru Nissan turbo benzīna dzinējs, dzinēja kods - SR20VET-VVL
Jauda/grieze: ~500 Zs un 600 Nm
Komentārs: arī šis auto pagājušajā ziemā piedzīvoja pamatīgas pārbūves. Dzinējs, ātrumkārba un balstiekārta ir no Nissan, pie kam visi elementi ir piedzīvojuši ievērojamas modifikācijas. Kā atzīst auto īpašnieks Ilo, tad auto šobrīd vēl nav līdz galam noregulēts, jo mērķis esot 600 Zs. Arī šis Jap-Factory būvētais auto darbojas nevis uz benzīnu, bet gan E85 bioetanolu.
Raimonds Tihonovs (Raivo Dripe)
Marka, modelis: Nissan 200SX (S13)
Gads: 1989
Dzinējs: 2,0 litru Nissan turbo dzinējs, dzinēja kods - SR20DET
Jauda/grieze: 400 Zs un 500 Nm
Komentārs: šī auto īpašnieks - Raivo Dripe - šogad brauc ProAm ieskaitē, savukārt PRO klasē ar Dripes auto piedalās Raimonds Tihonovs. Nākamgad būs gatavs arī Tihonova spēkrats, līdz ar to pats Raivo ar savu auto varēs braukt PRO klasē. Arī šim auto nesen nomainīta degviela un tas darbojas uz E85 bioetanolu.
Edijs Ļaksa
Marka, modelis: Nissan 200SX (S13)
Gads: 1991
Dzinējs: 1,8 litru Nissan turbo dzinējs, dzinēja kods - CA18DET
Jauda/grieze: ~300 Zs un 380 Nm
Komentārs: ar šo dzinēju Edijs ikdienā braukā jau no 2003. gada un pa šo laiku ir veiktas vien apkopes un uzstādīta lielāka turbīna. Šobrīd arī šis auto benzīna vietā patērē E85 bioetanolu. Kā smejot saka Edijs, tad tas tādēļ, lai būtu zaļāks un videi draudzīgāks. Jāatzīmē, ka Edijs Ļaksa ar šo auto pagājušajā gadā izcīnīja Latvijas drifta kausa titulu un viņam šis ir pirmais gads PRO driftā.
Roberts Rode
Marka, modelis: Nissan 200SX (S13)
Gads: 1992
Dzinējs: 3,0 litru turbo benzīna dzinējs no Toyota Supra, dzinēja kods - 2JZ-GTE
Jauda/grieze: ~450 Zs un 600 Nm
Komentārs: tā kā Rodes automašīna šobrīd vēl nav līdz galam noregulēta, tad galējā jauda vēl nav sasniegta. Šogad Roberts drifta sacensībās redzams mazāk, tomēr uz treniņiem viņš ierodas regulāri. Rode ar savu auto pat pamanās piedalīties ne vien drifta, bet arī autošosejas treniņos.
Jānis Lamberts
Marka, modelis: BMW M3 (E36)
Gads: 1996
Dzinējs: 3,2 litru benzīna dzinējs no BMW E46 M3, dzinēja kods - S54B32
Jauda/grieze: ~350 Zs un 370 Nm
Komentārs: pagājušajā gadā nācās cīnīties ar tikko uzbūvēta auto bērnu slimībām, tomēr uz šo gadu tās ir izārstētas un Lamberts ar šo auto dzīvojas pa kopvērtējumu augšgaliem. Kā portālam atzīst Jānis, tad šobrīd auto ir par maz jaudas, tādēļ uz nākamo gadu sadarbībā ar “AD Parts” tiks uzstādīts turbo komplekts, ar mērķi iegūt 500-600 Zs.
Noslēdzošajā trešajā Latvijas PRO drifta auto apskata daļā atklāsim, kas zem dzinēja pārsega atrodams Gata Lapāna, Jāņa Eglītes un citu braucēju spēkratos.