profile
register
facebook
youtube
twitter instagram
baneris-aix-2-5445-4514-2008.gif

Kas lācītim vēderā jeb Latvijas ātrāko dragreisa auto apskats I daļa

Go4speed 25.08.2011 - 14:37 Kas lācītim vēderā jeb Latvijas ātrāko dragreisa auto apskats I daļa
Edgars Eriņš. Foto:Go4speed

Marka, modelis: Lotus Elise

Klase: PRO A un PRO C

Dzinējs: 1,8 litru 16V Toyota benzīna dzinējs

Jauda/Nm: 200 Zs un 195 Nm

Svars: 760 kilogrami

Labākie laiki: 7,9 sekundes (201 m) un 12,4 sekundes (402 m)

Komentārs: Eriņš ar šo automašīnu piedalās arī Vasaras autosprinta sacīkstēs, tāpat ar šo Lotus tiek braukts arī lietuviešu „Fast Lap" sacensībās. Jāatzīmē, ka Edgaram šobrīd būvējas vēl viens dragreisa auto, kurš gan paredzēts lielākai PRO D klasei.




Juris Kuklis






Klase: PRO A un PRO B

Dzinējs: 2,0 litru 16V Volkswagen benzīna dzinējs

Jauda/Nm: nav datu

Svars: 870 kilogrami

Labākie laiki: 8,0 sekundes (201 m) un 13,0 sekundes (402 m)

Komentārs: ar šo modeli Kuklis sacīkstēs piedalās jau vairākus gadus. Interesanti, ka labākam rezultātam dzinējs novietots aizmugurē un pats auto ir pārbūvēts par aizmugures piedziņu. Kā atzīst auto saimnieks, tad par jaudas uzlabošanu sāks domāt tad, kad kāds PRO A klases konkurents viņu „noskries".




Artūrs Soboņs






Klase: PRO A

Dzinējs: 2,0 litru 16V Opel benzīna dzinējs

Jauda/Nm: 228 Zs un 250 Nm

Svars: 850 kilogrami

Labākie laiki: 8,0 sekundes (201 m)

Komentārs: Soboņs ir publikas favorīts, jo sacīkstēs vienīgais piedalās ar vēsturisko PSRS laika zapiņu. Tā kā šim auto jau standartā ir aizmugures piedziņa un aizmugurē novietots dzinējs, tad tas ir ideāls izejmateriāls dragreisa sacensībām. No parastiem zapiņiem tas vizuāli atšķiras ar saīsinātu aizmugures daļu.




Jānis Ciekals






Klase: PRO A

Dzinējs: 2,0 litru Honda benzīna dzinējs

Jauda/Nm: 200 Zs un 200 Nm

Svars: 850 kilogrami

Labākie laiki: 8,6 sekundes (201 m) un 12,9 sekundes (402 m)

Komentārs: Ciekalam ir šī gada ātrāka Honda Latvijas dragreisā, kas ir nopietns pieteikums dragreisa vidē. Viņš atzīst, ka nākotnes plānos ietilpst pāriešana no dragreisa uz autošoseju. Savu auto Jānis smejot raksturo vienā vārdā - „nezvērs".




Nākamajā daļā aplūkosim PRO B un PRO C klašu ātrākos pilotus, starp kuriem ir arī vairākkārt godalgotie Artjoms Kočlamazašvili un Agris Biezais!
Komentāri
Pašlaik komentāru nav!
Autorizējies vai reģistrējies, lai komentētu
Partneri:
aix-copy-2837-1940.png motul-partner-3110.png nrs-4325.png batcc-0816.png ar-4809.png vagi-2128.png srt-5914.png bmp2-1740.png