Edgars Eriņš. Foto:Go4speed
Marka, modelis: Lotus Elise
Klase: PRO A un PRO C
Dzinējs: 1,8 litru 16V Toyota benzīna dzinējs
Jauda/Nm: 200 Zs un 195 Nm
Svars: 760 kilogrami
Labākie laiki: 7,9 sekundes (201 m) un 12,4 sekundes (402 m)
Komentārs: Eriņš ar šo automašīnu piedalās arī Vasaras autosprinta sacīkstēs, tāpat ar šo Lotus tiek braukts arī lietuviešu „Fast Lap" sacensībās. Jāatzīmē, ka Edgaram šobrīd būvējas vēl viens dragreisa auto, kurš gan paredzēts lielākai PRO D klasei.
Juris Kuklis
Klase: PRO A un PRO B
Dzinējs: 2,0 litru 16V Volkswagen benzīna dzinējs
Jauda/Nm: nav datu
Svars: 870 kilogrami
Labākie laiki: 8,0 sekundes (201 m) un 13,0 sekundes (402 m)
Komentārs: ar šo modeli Kuklis sacīkstēs piedalās jau vairākus gadus. Interesanti, ka labākam rezultātam dzinējs novietots aizmugurē un pats auto ir pārbūvēts par aizmugures piedziņu. Kā atzīst auto saimnieks, tad par jaudas uzlabošanu sāks domāt tad, kad kāds PRO A klases konkurents viņu „noskries".
Artūrs Soboņs
Klase: PRO A
Dzinējs: 2,0 litru 16V Opel benzīna dzinējs
Jauda/Nm: 228 Zs un 250 Nm
Svars: 850 kilogrami
Labākie laiki: 8,0 sekundes (201 m)
Komentārs: Soboņs ir publikas favorīts, jo sacīkstēs vienīgais piedalās ar vēsturisko PSRS laika zapiņu. Tā kā šim auto jau standartā ir aizmugures piedziņa un aizmugurē novietots dzinējs, tad tas ir ideāls izejmateriāls dragreisa sacensībām. No parastiem zapiņiem tas vizuāli atšķiras ar saīsinātu aizmugures daļu.
Jānis Ciekals
Klase: PRO A
Dzinējs: 2,0 litru Honda benzīna dzinējs
Jauda/Nm: 200 Zs un 200 Nm
Svars: 850 kilogrami
Labākie laiki: 8,6 sekundes (201 m) un 12,9 sekundes (402 m)
Komentārs: Ciekalam ir šī gada ātrāka Honda Latvijas dragreisā, kas ir nopietns pieteikums dragreisa vidē. Viņš atzīst, ka nākotnes plānos ietilpst pāriešana no dragreisa uz autošoseju. Savu auto Jānis smejot raksturo vienā vārdā - „nezvērs".
Nākamajā daļā aplūkosim PRO B un PRO C klašu ātrākos pilotus, starp kuriem ir arī vairākkārt godalgotie Artjoms Kočlamazašvili un Agris Biezais!