Ar šo auto šogad Paikspīkas sacensībās startēs Rīss Millens
Dalasā aizvadīts trešais Global Rallycross čempionāta posms. Arī šajā posmā ļoti ātri bija ''Volkswagen Andretti'' komandas braucēji Taners Fausts un Skots Spīds, kuri bija starp līderiem. Pirmajā pusfinālā ātrākais bija Fausts, bet otrajā pusfināla pārī nepārspēts palika Spīds.
Taču finālā VW Beetle braucējiem šoreiz tik labi negāja. Lielisks starts finālā padevās bijušajam rallija braucējam Patrikam Sandelam, kurš uzreiz no otrās starta rindas nonāca vadībā. Turpinājumā neviens vairs nespēja apdraudēt Sandela pozīciju un zviedru sportists varēja svinēt pirmo uzvaru šogad. Otrais palika Stīvs Arpins, bet trešo un ceturto vietu attiecīgi ieņēma Fausts un Spīds.
Patriks Sandels. RedBull/ERC24.com
''Neteiktu, ka tas bija viegli, taču viņi mašīnas novietoja tā, ka man bija lieliska iespēja iesprausties starp viņiem. Tas arī šoreiz izdevās. Esmu priecīgs, ka desmit apļu garumā neredzēju nevienu no šiem Volkswgaen braucējiem,” tā Patriks Sandels, kurš kopvērtējumā tagad ieņem otro vietu.
Astoto vietu šajā posmā ieņēma pieredzējušais Rīss Millens, kuram šīs bija pēdējās sacīkstes pirms leģendārajām Paikspīkas kalnā braukšanas sacensībām, kurās Millens arī šogad pilotēs Andra Dambja būvēto "PP100" auto. Atgādināsim, ka pagājušajā gadā Milens ar 1367 ZS jaudīgo elektrisko sacīkšu auto “PP03” uzstādīja Paikspīkas sacensību absolūti ātrāko laiku elektroautomašīnām, kā arī bija ātrākais absolūtajā ieskaitē.
Šogad 26.jūnijā notiekošajās 100 gadu jubilejas sacīkstēs Millens trasē dosies ar Dambja būvēto "PP100" modeli (šāds Indekss "100" izvēlēts par godu Paikspīkas 100. jubilejas sacīkstei), ar kuru plānots "iebraukt" astoņās minūtēs (pagājušajā gadā sportists uzrādīja laiku 9:07.222). Jāpiebilst, ka "Drive eO" komanda šogad tikusi pie jauna ģenerālsponsora - Dienvidkorejas riepu ražotāja "Hankook", kas komandai palīdz ne tikai ar riepām, bet arī ar finansējumu.
Foto: Ingus Ulmanis
Kā pirms došanās ceļā portālam ogrenet.lv atzina Andris Dambis, tad viņš ar savu komandu cer šogad pārspēt pērn uzstādīto rekordu, finišējot aptuveni pēc 8 minūtēm un 40 sekundēm, kas būtu par teju 30 sekundēm labāks laiks, salīdzinot ar pagājušā gada rezultātu. Protams, lielas cerības tiek liktas uz panākuma atkārtošanu, taču Dambis piebilst, ka konkurenti nesnauž, un daudz ko izšķiršot arī kvalifikācijas braucienos iegūtā starta vieta.
Jau šobrīd Dambja komanda atrodas ASV, kur tā sākusi gatavoties gaidāmajām sacīkstēm (priekšā vairāki testi). ''Labrīt no Kalifornijas. Atrodamies RMR garāžā, kur sākam gatavot PP100 no transporta uz sacīkšu uzstādījumiem. Vispirms dosimies uz Villov Springsu, lai aizvadītu divu dienu testus, pirms mēs tālāk dosimies uz testiem kalnos,'' tā savā Facebook profilā raksta Ingus Ulmis, kurš atzinis, ka šogad šim elektroauto jauda būšot apmēram 1600 Zs.
Foto: Ingus Ulmanis
Ar nepacietību šīs sacīkstes gaida arī Millens, kurš savā Facebook profilā atzinis, ka ir nedaudz satraucies.
Atgādināsim, ka šajās sacensībās starts tiek dots pie 1440 metriem virs jūras līmeņa, bet finišu piloti sasniedz jau 4300 metru augstumā. Trases garums ir 19,99 kilometri un šīs distances laikā sportistiem jāpieveic 156 līkumi. Lai izvairītos no karstuma, sacensību starts tiek dots no rīta.