Haralds Šlēgelmilhs
Sestdien Itālijas F1 trasē Moncā startēja Lamborghini Blancpain Super Trofeo (LBST) Eiropas čempionāta 1.posma pirmais brauciens, kurā Latvijas autošosejas braucējs Haralds Šlēgelmilhs, startējis no astotās vietas, PRO klasē izcīnīja trešo vietu. Otro braucienu, kurā uz starta izgāja 47 mašīnas, Haralds iesāka no pirmās vietas.
Pēc starta Haraldam izdevās saglabāt pirmo pozīciju, lai arī pirmajā līkumā starp viņu un Vito Postigloni notika neliela sadursme, kā rezultātā Vito nedaudz izbrauca ārpus trases. Turpinājumā vakardienas uzvarētājs Denis Linds apdzina Postigloni un izvirzījās otrajā vietā. Vienu brīdi Šlēgelmilha pārsvars pār otrās vietas ieguvēju bija 0,6 sekundes, taču turpinājumā Linds pietuvojās Haraldam un cieši sēdēja astē. Lai arī ik pa laikam Linds mēģināja apdzīt Haraldu, tas viņam neizdevās, jo Haralds gan prasmīgi nosargāja savu vietu, gan arī brīžiem Lindam pietrūka ātruma.
Kad līdz brauciena beigām bija atlikušas 37 minūtes, Linds Haraldam zaudēja 0,7 sekundes, bet trešās vietas ieguvējs Kodričs atpalika 2,7 sekundes. Pēc dažām minūtēm viens sportists sagriezās, bet cits braucējs pēc sadursmes nespēja pats saviem spēkiem nobraukt no trases, tādēļ trasē devās drošības mašīna.
Kad līdz sacīkstes beigām bija atlikušas 30 minūtes, sportisti varēja sākt doties boksos un veikt braucēju maiņas (tie, kuri brauc vienatnē, tiem arī jādodas boksos, kur jāpavada noteikts laiks). Ņemot vērā, ka trasē joprojām atradās drošības mašīna, boksos devās gandrīz visas mašīnas.
Pēc boksiem Haralds atkrita uz trešo vietu. Pēc apmērām 15 minūtēm, kad drošības mašīna taisījās braukt malā, notika nesaprašanās, jo diviem brucējiem tika atļauts apdzīt drošības mašīnu (iespējams, tas tika darīts, jo tiesneši domāja, ka šie braucēji vēl nebija boksos), bet, kā vēlāk izrādījās, tad starp šiem diviem braucējiem viens bija līderis, kurš strauji palielināja pārsvaru. Drīz vien malā devās drošības mašīna, kur pārējie braucēji sāka cīņu par otro vietu, bet tikmēr Armindo tiesnešu kļūdas (?) dēļ bija jau iekrājis 15 sekunžu pārsvaru. Tikmēr norisinājās sīvas cīņas par atlikušajām vietām, kur Haralds atkrita uz piekto vietu.
Kad līdz sacīkstes beigām bija atlikušas nepilnas piecas minūtes, trasē vēlreiz devās drošības mašīna, jo trasē izlija eļļa. Drīz vien sacīkstes atsākās, kur pilotiem palika iespēja veikt tikai vienu apli. Kamēr līderis atkal spēja atrauties, tikmēr norisinājās sīvas cīņas par atlikušajām vietām. Kādā no līkumiem viens no vadošajiem braucējiem izbrauca ārpus trases, ko izmantoja Haralds un pakāpās uz ceturto vietu. Taču drīz vien Haraldam strauji uzbruka cits braucējs, kā rezultātā Šlēgelmilham knapi izdevās nosargāt savu ceturto vietu.
Līdz ar to finišā pirmo vietu izcīnīja Nikolas Armindo ar Henriju Hasidu, bet Šlēgelmilhs finišēja ceturtajā vietā, uzvarētājiem zaudējot 7,8 sekundes.
Rezultāti: