profile
register
facebook
youtube
twitter instagram
baneris-aluksne-4458.jpg
baneris-aix-2-5445-4514-2008.gif

Vai kādai latviešu ekipāžai beidzot izdosies uzvarēt žurnālistu rallijā?

Mārtiņš Jankovskis 28.05.2013 - 07:46 Vai kādai latviešu ekipāžai beidzot izdosies uzvarēt žurnālistu rallijā?
Mārtiņš Dzenītis. Foto: facebook.com/pages/pressautolt

Šajās brīvdienās (31.maijs - 1.jūnijs) 18. reizi norisināsies Starptautiskais žurnālistu rallijs. Otro gadu pēc kārtas šī rallija starts tiks dots Latvijā, bet finišs paredzēts Lietuvā. Pagājušajā gadā rallija kopvērtējumā un klasē virs 2 litriem uzvaru izcīnīja lietuviešu ekipāža Renalds Gabards un Vincs Gerdžiūns, bet labākie no latviešiem bija Normunds Avotiņš un Krišs Karnītis, kuri izcīnīja uzvaru klasē līdz 1,6 litriem.


Publicitātes foto


Šogad šajā rallijā uz starta izies vēl vairākas latviešu ekipāžas (deviņas), kuras beidzot cer uzvarēt arī absolūtajā kopvērtējumā. Pavisam kopā ir sešas ieskaites klases - līdz 1.6, līdz 2.0, līdz 2.5, virs 2.5, dīzeļi un eko. Divās dienās sportistiem būs jāveic 30 ātrumposmi. Kopā ar pārbraucieniem trases garums būs ap 500 kilometriem, bet ātrumposmos - 42 kilometri. Rallija starts paredzēts Biķerniekos. Pēc tam sportisti pārcelsies uz Liepāju, kur veiks atlikušos pirmās dienas posmus. Otrajā dienā braucējiem sava meistarība būs jārāda Lietuvā.


Publicitātes foto

Kā portālam atzina Mārtiņš Dzenītis, tad starp visiem dalībniekiem ir vairākas spēcīgas ekipāžas, kuras noteikti  cīnīsies par uzvaru absolūtajā ieskaitē. Galvenie konkurenti uz uzvaru būs divas ukraiņu  ekipāžas (brauks ar Subaru un Evolution), kā arī Lietuvas Top Gear galvenais redaktors, kurš šajās sacensībās uzvarējis jau septiņas reizes.


Pirmo reizi šajā rallijā spēkus izmēģinās Aigars Tīdmanis. Foto: Gints Bērziņš, Go4speed

Dzenītis, kuram šis būs jau septītais starts žurnālistu rallijā, zināja teikt, ka šīs sacensības ir ļoti līdzīgas minirallijam. ''Te būs gan ātruma sacensības, gan slaloms, kur pareizi jāapbrauc piloni. Tas, kurš ātrāk visu nobrauks un saņems pēc iespējas mazāk sodus, tas būs uzvarētājs. Par katru nogāzto pilonu laikam bija desmit sekunžu sods, bet, ja tu viņu apbrauc no nepareizās puses, tad tu saņem 30 sekunžu sodu. Sanāk tā - tu vari būt visu ralliju līderis, bet viens nepareizi apbraukts pilons tevi kopvērtējumā var atsviest tālu atpakaļ,'' ar pieredzi dalās Mārtiņš.


Foto: pressauto.lt

Līdz šim vairākas latviešu ekipāžas savās klasēs ir kāpušas uz goda pjedestāla, bet nevienai līdz šim vēl nav izdevies triumfēt absolūtajā ieskaitē. Vistuvāk uzvarai bija Dzenītis, kurš pirms diviem gadiem, atrodoties pārliecinošā pirmajā vietā, pēdējos divos kilometros regularitātes dopā apgāzās. Jācer, ka šogad kāda no mūsu žurnālistu ekipāžām spēs izcīnīt uzvaru absolūtajā ieskaitē.

Ar visiem dalībniekiem var iepazīties ŠEIT, bet visus pārējos dokumentus var meklēt ŠEIT.
Komentāri
Pašlaik komentāru nav!
Autorizējies vai reģistrējies, lai komentētu
Partneri:
aix-copy-2837-1940.png motul-partner-3110.png nrs-4325.png batcc-0816.png ar-4809.png vagi-2128.png srt-5914.png bmp2-1740.png