Foto: Artūrs Igaveņš
22. janvārī, svētdienā, Smiltenes sporta kompleksā „Teperis" risinājās ziemas autosprinta Vidzemes reģiona otrais posms. Ziema Vidzemē pieturas, tādēļ arī šis posms bija sniegots un ledains, vienīgi šoreiz ar nedaudz labāku segumu. Aizmugures un pilnpiedziņas klasēs savu uzvaru atkārtoja pirmā posma piloti, savukārt priekšpiedziņas klasē jauns līderis.
Uz starta šoreiz izgāja 39 piloti, no kuriem vien seši brauca aizmugures piedziņas ieskaitē. Tradicionāli visplašāk pārstāvēta klase ar 19 dalībniekiem bija 4WD, bet priekšpiedziņās savā starpā sacentās 14 braucēji. Tāpat kā pirmajā arī otrajā posmā starp dalībniekiem bija ziemas autosprinta centra reģiona līderis Vigo Rubenis un „O!Kartes autosporta akadēmijas" otrās vietas ieguvējs Kārlis Nebars, kuri gan šoreiz nespēja ierindoties starp ātrākajiem.
FWD ieskaitē pārliecinoša uzvara Armandam Cīruļniekam, kas aiz sevis atstāja Ivaru Cīrulnieku un Andri Aleksejevu. „Līdzīgs scenārijs kā pirmajā posmā, tikai toreiz man pēc diviem uzvarētiem braucieniem izbeidzās ātrumkārba, un trešo nācās startēt ar citu auto. Šoreiz visos braucienos uzvarēju, visai pārliecinošs sniegums," atklāj Armands Cīruļnieks. Turpinot viņš bilst, ka „uzvaras pamatā ir trajektorijas ar līnijām no sniega līdz sniegam. Nekā baudāma šādā taktiskā braukšanā nav, bet rezultāts ir". Ja sākotnēji pamatā tika braukts prieka pēc, tad pēc abiem veiksmīgajiem Vidzemes reģiona posmiem esot izkristalizējies šīs ziemas autosprinta sezonas mērķis, kuru gan Armands viltīgi smaidot mums vēl neatklāja.
4WD otrā uzvara pēc kārtas Jānim Aleksejevam, aiz kura ierindojās Māris Zālītis un „O!Kartes autosporta akadēmijas" dalībnieks Kristaps Feldmanis. Ceturtajā pozīcijā FWD uzvarētājs Armands Cīruļnieks, kurš pirmajā pilnpiedziņas ieskaites braucienā pat spēja uzrādīt labāko laiku, tomēr pārējos divos braucienos rezultāts nebija tik spožs. Pēc rezultātiem varēja spriest, ka interesanta cīņa RWD ieskaitē izveidojās starp Kristapu Daģi un Kalvi Tetu. Tomēr Kristaps sarunā ar „Go4speed" norādīja uz to, ka Kalvja Teta apļa laiki nebija īsti saprotami un adekvāti, jo tie bija pat ātrāki nekā 4WD klases braucējiem.
„Iespējams, ka kaut kas ar jauno laika ņemšanas iekārtu līdz galam nav kārtībā, tomēr to Vairis (red.piez. organizators Vairis Tralla) noteikti atrisinās," savas šaubas pamato Kristaps Daģis. „Savu Volvo kopš ziemas autosprinta pirmajiem posmiem esmu pilnveidojis, ir ielikts turbo dzinējs, un auto jau daudz brīvāk elpo. Ziemas apstākļos jauda nespēlē tik lielu lomu, tādēļ ceru, ka līdz finālam ziema pieturēsies," savus nodomus skaidro Kristaps piebilstot, ka „gribās jau aizstāvēt čempiona titulu, lai parādītu, ka tā nebija nejaušība".
Nākamais Vidzemes reģiona ziemas autosprinta posms risināsies 5. februārī turpat Smiltenē, Tepera trasē.
Rezultāti:
FWD
1. Armands Cīrulnieks, Opel Corsa
2. Ivars Cīrulnieks, Opel Corsa
3. Andris Aleksejevs, VW Golf II
RWD
1. Kristaps Daģis, Volvo 240
2. Kalvis Tets, Vaz 2107
3. Jānis Apsītis, BMW 316
4WD
1. Jānis Aleksejevs, BMW 325ix
2. Māris Zālītis, Audi 90 Quattro
3. Kristaps Feldmanis, Audi 90 Quattro