Publicitātes foto.
„Sauber" komandas formulas un citu atribūtiku pēdējās sacīkstēs rotāja „Out of the Blue" un „True Blue" uzraksti, kas norādīja uz kādu vēl neatklātu sponsoru. Tagad noslēpums ir publiskots - zilo uzrakstu vietā turpmāk atradīsies slavenā britu futbola kluba „Chelsea FC" logo. Abas kompānijas paziņojušas par turpmāku sadarbību, un tas paceļ jautājumu par iespējamo „Chelsea FC" īpašnieka Romāna Abramoviča interesi „Sauber" F1 komandā.
Krievu miljardierim Abramovičam „Chelsea" futbola komanda pieder kopš 2003. gada, un teju desmit gadu laikā Abramovičs Anglijas klubā ieguldījis ap vienu miljardu eiro. Ņemot vērā, ka F1 komandu gada budžets svārstās no 50 līdz 200 miljoniem eiro gadā, tad finansiāli krievu miljardieris šādu izklaidi F1 komandas formā varētu atļauties. Tomēr pagaidām tās ir tikai spekulācijas, jo oficiālas informācijas par to, vai Abramovičs sadarbības rezultātā ticis pie „Sauber" īpašuma daļām, nav.
„Šāda sadarbība starp pirmo formulu un futbolu šādā formā vēl nekad nav bijusi. „Sauber" un „Chelsea FC" nodarbina kopīgas sportiskas un komerciālas tēmas, tādēļ šajā ziņā viens otram centīsimies palīdzēt," tā par jauno sadarbību ar futbola klubu izsakās „Sauber" kompānijas vadītāja Moniša Kaltenborna. Viņai piekrīt „Chelsea FC" vadītājs Rons Gurlejs: „Šī ir inovatīva sadarbība starp futbola klubu un F1 komandu, kas saved kopā divus pasaulē populārākos sporta veidus."
Jāatzīmē, ka abas komandas šogad svin divas dažādas 20 gadu jubilejas - „Chelsea FC" svin savu divdesmito gadu Anglijas augstākajā līgā, savukārt „Sauber" šis ir divdesmitais gads pirmajā formulā. Kā vēl vienu kopīgu lietu Gurlejs min jauno talantu apmācīšanu un veicināšanu, jo no „Sauber" komandas cēlušies vairāki lieli talanti kā, piemēram, Kimi Raikonens. Šogad izkristalizējusies vēl viens kopīgs faktors - „Sauber" sezonu iesākusi veiksmīgi, vienās no sacīkstēm jau kāpjot uz goda pjedestāla, savukārt „Chelsea FC" aizvadītajā nedēļā spēja iekļūt „UEFA Čempionu līgas" finālā.
Sadarbības ietvaros abu komandu logotipi būs redzami uz otra sadarbības partnera. „Chelsea FC" uzraksti un logotipi tiks izvietoti uz „Sauber" formulām un apkalpes tehnikām, savukārt F1 komandas logotipus Abramoviča klubs savās mājas spēlēs izvietos futbola stadionā un uz interviju sienām. Līdz ar to abas komandas iegūs publicitāti sev neierastā vidē. Īpaši svarīgi tas ir „Chelsea FC", kas iegūs publicitāti visā pasaulē, jo F1 popularitāte Āzijā un Dienvidamerikā arvien pieaug. Tāpat, protams, tiks rīkoti kopīgi pasākumi, kā, piemēram, futbola zvaigžņu izbraukšana ar formulām u.tml.