Haralds Šlēgelmilhs. Foto: www.fiaf3europe.com/
Ja priekšpēdējā posmā, kurā komanda ar jauno formulu piedzīvoja debiju, tā bija pārliecinoši lēnākā, tad šajā posmā jau bija vērojams progress. Pēc debijas sacīkstēm Haralds portālam atzina, ka priekšā daudz darba, lai uzlabotu formulas ātrumu. Šajās dienās Šlēgelmilha komanda veica gan testus, gan arī citus uzlabojumus, kas vienībai ļāvis spert nelielu solīti uz priekšu.
Pirmajā kvalifikācijā Haralds līderim zaudēja 2,7 sekundes un ieņēma 31.vietu, aiz sevis atstājot vēl divus konkurentus. Trešajā kvalifikācijā atstarpe līdz līderim tika samazināta vēl par 0,3 sekundēm.
Haralds Šlēgelmilhs. Foto: www.fiaf3europe.com/
Pirmajā braucienā tika izcīnīta 28. vieta starp 30 finišējušajiem, kamēr trīs sportisti izstājās. Otrajā braucienā Haralds finišēja augstajā 22.vietā, aiz sevis atstājot septiņus braucējus, kamēr vēl divi sportisti nespēja sasniegt finišu. Visbeidzot trešajā braucienā Šlēgelmilhs jau bija aizcīnījies līdz 18.vietai, līdz viens no konkurentiem ietriecās Haralda formulas aizmugurē, liekot latviešu sportistam izstāties.
Haralda komandas biedrs, Vācijas F4 čempionāta uzvarētājs Marvins Dīnsts, braucienos izcīnīja 27. un 25. vietu, bet trešajā braucienā piedzīvoja izstāšanos.
Haralda Šlēgelmilha komandas boksi. Foto: www.fiaf3europe.com/
''Nu jau var teikt, ka nebija nemaz tik slikti,'' pēc sacīkstēm optimistiski saka Haralds Šlēgelmilhs. ''Otrajā sacīkstē ne tikai varējām tikt līdzi konkurentiem, bet pat vairākas mašīnas arī apdzīt un atstāt aiz muguras. Priekš mums tā bija kā maza uzvara. Pierādījums tam, ka varam būt konkurētspējīgi. Diemžēl trešajā braucienā finišu nesasniedzām, jo, esot 18. pozīcijā, aizmugurē ietriecās konkurents, un ar to sacīkste bija beigusies. Neskatoties uz visu, esmu apmierināts ar progresu. Šī Eiropā šogad bija pēdējā sacīkste. Paldies visiem, kuri sekoja līdzi.''
Ar visiem rezultātiem var iepazīties ŠEIT.