Sacensību uzvarētājs Patriks Kujala. Foto: @thesupertrofeo
Sestdien Itālijā, F1 trasē Monzā, tika dots starts pirmā posma otrajam ''Lamborghini Blancpain Super Trofeo'' braucienam, kurā uz starta izgāja arī Latvijas ātrākais autošosejas sportists Haralds Šlēgelmilhs. Atgādināsim, ka pirmajā braucienā, kas notika sestdien, Šlēgelmilhs ar komandas biedru tehnisku iemeslu dēļ neizgāja.
Foto: @thesupertrofeo
Uzreiz jāsāk ar to, ka sākotnēji TV ekrānos bija vēstīts, ka pirmais trasē devies Haralds Šlēgelmilhs, bet vēlāk viņa komandas biedrs Mihails Stepanovs, taču, kā portālam atzina gan Vladislavs Šlēgelmilhs, gan arī Haralds Šlēgelmilhs, tad pēdējā brīdī tika mainīta stratēģija un pirmais trasē devās Stepaovs, lai arī TV ekrānos bija rakstīts, ka brauc Haralds.
Līdz ar to otro braucienu, kura garums bija 50 minūtes, sāka Mihails Stepanovs, kuram bija jāstartē no 23.pozīcijas. Pēc pirmā apļa Mihails bija pakāpies uz 22.pozīciju, bet pēc otrā apļa viņš jau bija 21.vietā. Vēlāk viens konkurents pieļāva kļūdu un sagriezās, kas Stepanovam ļāva pakāpties uz 20.vietu. Turpinājumā Stepanovs pakāpās uz 19.vietu, tobrīd līderiem zaudējot nepilnas divas sekundes aplī. Līderis tobrīd bija soms Patriks Kujala.
Foto: @thesupertrofeo
Pēc nobrauktām 20 minūtēm komandas varēja doties boksos un veikt pilotu maiņas. Viens no pirmajiem boksos devās Stepanovs, pēc kā Šlēgelmilhs trasē atgriezās 25.vietā. Pēc trīs apļiem Šlēgelmilhs jau bija pakāpies uz 19.vietu, jo tobrīd arī citas komandas veica pilotu nomaiņas. Kad līdz brauciena beigām bija atlikušas 15 minūtes, Haralds jau bija 16.vietā, taču sacīkstes mūsu pilots, brauciena beigās demonstrējot fantastisku ātrumu, noslēdza augstajā 12.vietā. Uzvaru izcīnīja Patriks Kujala, kurš triumfēja arī pirmajā braucienā.
Kā pēc brauciena atzina Haralds Šlēgelmilhs, tad "Jā, tas kurš brauca otrais īstenībā biju es. Neilgi pirms starta izmainījām stratēģiju un nolēmām, ka komandas biedrs Stepanovs sāks sacīksti. Ņemot vērā lielo "safety car" iespejamību, pirmajos apļos šāda stratēģija būtu attaisnojusies. Jebkurā gadījumā ar rezultātu esmu apmierināts. Sanāca vairākas skaistas apdzīšanas un no 24. vietas pacēlāmies uz 12. Otrajā sacīkstes daļā uzstādīju otro labāko apļa laiku klasē un septīto absolūti (pirmie seši savus labākos laikus uzrādīja sacīkstes sākumā, kad riepas bija jaunas). Komanda ar sniegumu ir ļoti apmierināta. Īpaši liels prieks ir par komandas īpašnieku jeb otru komandas biedru, kurš AM ieskaitē nedēļas nogalē izcīnīja 2. un 1. vietu."
Foto: Harald Schlegelmilch racing
''Ātrākos apļu laikus visi uzrādīja ar jaunām riepām (no 2. - 4.aplim), kamēr Haralds savu ātrāko apli uzrādīja ar nobrauktām riepām (tas notika 21. aplī). Tobrīd viņš aplī bija par 1.57 sekundēm ātrāks par sacīkstes līderi un par nepilnām trīs sekundēm ātrāks par uzvarētaju savā klasē. Kopvertējumā Haraldam septītais ātrākais aplis un otrais ātrākais klasē. Līdz pjedestālam pietrūka 12.2 sekundes. 25 minūtē cerēju uz Safety Car. Tad sacīkste izvērstos ļoti intresanta,'' tā portālam pastāstīja Vladislavs Šlēgelmilhs.
Brauciena rezultāti: