Aleksejs Lukjaņuks. Foto: Andrejs Golovins
Laikā, kad Liepājā un Kuldīgā norisinājās otrais Eiropas rallija čempionāta (ERČ) posms, Urālos tika dots starts Krievijas rallija čempionāta posmam, kurā uz starta izgāja vairāk par 50 ekipāžām. To vidū bija arī divi ASRT piloti – Aleksejs Lukjaņuks un Petrs Turkins.
Citroen DS3 R3T trasē. Foto: Andrejs Golovins
Turkins šajā rallijā pirmo reizi startēja ar ASRT komandas jauno Citroen DS3 R3T automašīnu, taču debija pie jaunā auto stūres izrādījās gaužām neveiksmīga, jo pievīla Citroen dzinējs, kā rezultātā sportists bija spiests izstāties.
Lukjaņuks trasē. Foto: facebook.com/pages/Alexey-Lukyanuk-Alexey-Arnautov
Ātrs bija Lukjaņuks, kurš dažos posmos ļoti ievērojami apsteidza savus konkurentus. Taču kādā no laika kontrolēm ekipāža iebrauca par ātru, par ko saņēma četru minūšu sodu. Kādā nākamajā posmā Lukjaņuka automašīnai palika tikai piektais ātrums, tāpēc beigās sportistam nācās samierināties ar trešo vietu absolūti un otro N4 klasē.
Foto: Andrejs Golovins
Kā rallija mājas lapai pastāstīja Lukjaņuks, tad viņš, tāpat kā daudzi citi, nav apmierināts ar rallija organizāciju. ''Ja godīgi, tad domāju, ka rallija organizatoriem ir jāstrādā pie rallija organizēšanas. Daudzās vietās tiesneši bija nekompetenti, jo nespēja atbildēt uz tiem jautājumiem, kuri viņiem ir jāzina,'' saka Lukjaņuks.
Foto: Andrejs Golovins
Taču Lukjaņuks nebija vienīgais sportists, kurš saskārās ar problēmām. ''Otrā ātrumposma sākumā kādā ātrā vietā mēs noķērām smago automašīnu. Bijām spiesti kādu laiku braukt aiz tās, kā rezultātā pārsitām riteni. Rakstīsim tiesnešiem ziņu, jo tas nav droši,'' saka Vadima Makarova stūrmanis Dmitrijs Jakovčenko. Tikmēr kāds cits braucējs posmos pamanījās apdzīt divas priekšā braucošas ekipāžas, kas, protams, viņam lika būt neapmierinātam pret starta saraksta veidotājiem.
Neskatoties uz šo bīstamo Makarova momentu, par pirmā posma uzvarētāju tika kronēts tieši Vadims Makarovs, kuram sekoja Grigorijs Tregubovs (+1:45.1) un Lukjaņuks (+3:52.4).