Nobeigumam tuvojas Argentīnas WRC posms. Pēc pirmās dienas superspeciālā posma, kurā ātrākais bija Sebastjans Ožjē, sportistiem bija jāaizvada nākamie četri posmi, kas kopā sastādīja 157 kilometrus.
Būdams ātrākais trijos no četriem posmiem, par rallija līderi kļuva Ožjē, aiz sevis atstājot divus Citroen braucējus - Sebastjanu Lēbu (+16,3) un Miko Hirvonenu (+18.1). ''Otrās dienas posmi būs nedaudz savādāki, kuros mēs turpināsim braukt, cik ātri vien varēsim,'' tā pēc otrās dienas teica Lēbs, kamēr Ožjē piebilda, ka 16 sekunžu pārsvars pie tik daudz atlikušiem kilometriem būs nepietiekams, lai uzvarētu, tāpēc arī Ožjē solīja turpināt braukt maksimāli ātri.
Foto: almrally.ru
Neveiksmīgi rallija pirmā diena beidzās Dani Sordo un Martinam Prokopam, kuri abi uzmeta kūleņus, taču spēja turpināt braukt. Tikmēr Mads Ostbergs kādā līkumā sabojāja mašīnas stūres iekārtu un izstājās.
Dani Sordo automašīna pēc avārijas. Foto: almrally.ru
Diemžēl Ožjē viss iekrātais pārsvars izgaisa septītajā posmā, kur sportists zaudēja ne tikai 44 sekundes, bet arī divas pozīcijas. ''Tas bija garš līkums, kura beigās bija dubļi. Centos noraut rokasbremzi, taču tā ieķērās un mēs izbraucām ārpus ceļa. Bijām spiesti izmantot atpakaļgaitu,'' savu kļūdu komentēja franču pilots.
Martins Prokops. Foto: almrally.ru
Pirms dienas pēdējiem diviem posmiem Ožjē no Lēba atpalika 26,3 sekundes, bet no Hirvonena - 17,4. Pilots atzina, ka viņa uzdevums atlikušajos posmos būs noķert Hirvonenu, nevis Lēbu, kamēr VW komandas vadītājs Ožjē pirms pēdējiem diviem posmiem bija atļāvis cīnīties ar Lēbu. ''Kad viņš apsēdās mašīnā un man prasīja, ko darīt, atbildēju: ''Ej un cīnies, bet neesi muļķis.''''
Argentīnā ļoti mīl ralliju... Foto: Twitter
Astotā posma sākumā Ožjē burtiski lidoja pa trasi, jo bija ātrākais, taču septiņus kilometrus pirms beigām Ožjē pārsita riteni. Taču, neskatoties uz to, viņš kopvērtējumā pakāpās uz otro vietu, jo riteni pārsita arī Hirvonens.
Hirvonena automašīna pēc pārsistā riteņa. Foto: Twitter
Arī desmitais posms bija notikumiem bagāts, jo daudz laika zaudēja Hirvonens (problēmas ar elektroniku) un Latvala (pārsita riteni). Tas, savukārt, uz trešo vietu kopvērtējumā ļāva pakāpties Jevgēņijam Novikovam.
Pēdējā Superspeciālajā posmā absolūtajā kopvērtējumā nekas būtiski nemainījās. Līderis pirms pēdējās dienas četriem posmiem ir Lēbs, kuram seko Ožjē (+39.8) un Novikovs (+2:43.3).
Bijušais Talsu rallija braucējs Mikelsens arī bija spiests izstāties, jo sabojāja mašīnas piekari. Foto: rally-mania.cz
Sestdien, rallija pēdējā dienā, sportistiem būs jāveic pēdējie četri posmi, kas kopā sastādīs 77,9 kilometrus.
Argentīnas rallija kopvērtējums:
1. | S.Lēbs | Citroen DS3 WRC |
3:32:15.9 | |
2. | S.Ožjē | Volkswagen Polo R WRC |
+39.8 | |
3. | J.Novikovs | Ford Fiesta RS WRC | +2:43.3 | |
4. | J.M.Latvala | Volkswagen Polo R WRC | +2:51.5 | |
5. | T.Noivils | Ford Fiesta RS WRC | +3:32.5 | |
6. | M.Hirvonens | Citroen DS3 WRC | +6:43.3 | |
7. | M.Ostbergs | Ford Fiesta RS WRC | +10:40.6 | |
8. | M.Prokops | Ford Fiesta RS WRC | +12:13.9 | |
9. | A.Mikelsens | Volkswagen Polo R WRC | +12:44.1 | |
10. | D.Sordo | Citroen DS3 WRC | +13:04.1 |
Sordo un Prokopa avārijas:
Pirmās dienas apskats:
Otrās dienas apskats: