Pēc asfalta rallija Rajd Šwidnicki pirmās dienas diviem ātrumposmiem Ralfs Sirmacis/Māris Kulšs absolūtajā ieskaitē ieņēma 16. vietu. 2WD klasē mūsu ekipāža bija piektā, bet Castrol Edge Trophy ieskaitē pirmā.
Šodien sportistiem bija jāveic seši posmi. Lai arī Sirmacis/Kulšs tikai vienā posmā uzrādīja ātrāko laiku, ekipāža visos atlikušajos posmos turējās pirmajā trijniekā, kas tai ļāva atrasties pirmajā vietā Castrol Edge Trophy ieskaitē un 8. vietā starp 2WD automašīnām. Taču beigās mūsu ekipāža saņēma desmit sekunžu sodu par aizķertu roteri, kas tādējādi pirms izšķirošās dienas vienīgu latviešu ekipāžu kopvērtējumā Castrol Edge Trophy ieskaitē atsvieda uz otro vietu.
''Rallija pirmajā dienā bija jāaizvada divi pilsētas posmi, kas bija līdzīgs tam, ko mēs braucam Latvijā,'' sarunā ar portālu Go4speed stāsta Ralfs Sirmacis. ''Protams, galvenās cīņas sākās šodien. Pirmais posms bija ļoti ātrs, var teikt, ka visu laiku maksimālais ātrums. Jāsaka, ka brīžiem bija nedaudz bail braukt, jo nebiju pārliecināts par riepām. Nākamie divi posmi bija ļoti netīri - smiltis, dubļi, ūdens. Bija kļūdas, kur arī zaudējām laiku, bet kļūdu šādos apstākļos bija visiem. Jāsaka, ka bija pāris reizes, kad gandrīz avarējām.''
Ralfs Sirmacis/Māris Kulšs. Foto: Aigars Tīdmanis, Go4speed
''Otrajā aplī viss bija kārtībā, bet vienā dopā aizķēru roteri, par ko man piešķīra desmit sekunžu sodu. Tas mani kopvērtējumā no pirmās vietas atsvieda uz otro pozīciju.''
''Svētdien būs jāaizvada pēdējie seši posmi, kas būs ļoti ātri. Aprunājos ar konkurentiem, un šī brīža līderis man teica, ka viņam rītdienas ātrie asfalta posmi sagādās baudu, jo viņš ir bijušais kartinga braucējs. Viņš saka, ka būs ļoti ātrs un ka man būs grūti, bet es jau netaisos padoties. Esmu spītīgs latvietis (smejas).''
Tāpat Sirmacis pastāstīja, ka dažos posmos beigās nācies braukt bez bremzēm. ''Viņiem ir savādāks braukšanas stils - viņi brauc kā šosejā un nesēdina. Pirms līkuma sabremzējas un līkumā paātrinās. Mēs biežāk sēdinām, tāpēc garajos dopos pie beigām mums uzkarst bremzes un mums sanāk brīžiem pabraukt bez bremzēm (smejas).''
Rezultāti absolūtajā ieskaitē:
1. | Kajetanowicz | Subaru Impreza STi | 58:43.4 |
2. | Chuchała | Subaru Impreza RT | +7.3 |
3. | Kuchar | Peugeot 207 Super 2000 |
+1:26.2 |
4. | Rzeźnik | Peugeot 207 Super 2000 | +2:20.6 |
5. | Oleksowicz | Ford Fiesta S2000 | +2:26.3 |
... | ... | ... | ... |
19. | Sirmacis/Kulšs |
Ford Fiesta |
+8:00.1 |
Rezultāti 2WD ieskaitē:
1. | Chmielewski | Citroen DS3 |
1:03:34.9 |
2. | Kornicki | Citroen DS3 | 1:04:36.5 |
3. | Gryc | Suzuki Swift S1600 |
1:04:53.6 |
4. | Virnik | BMW M3 | 1:05:40.9 |
5. | Typa | Citroen DS3 | 1:06:00.1 |
... | ... | ... | ... |
8. | Sirmacis/Kulšs | Ford Fiesta |
1:06:43.5 |
Rezultāti Castrol Edge Trophy ieskaitē:
1. | Scheffler | Ford Fiesta | 1:06:41.2 |
2. | Sirmacis/Kulšs | Ford Fiesta |
+2.3 |
3. | Gorny | Ford Fiesta | +3:05.1 |
4. | Ptaszek | Ford Fiesta | +5:32.5 |
5. | Domzala | Ford Fiesta | +6:44.7 |