Foto: xpbimages
Ar BMW pievienošanos, iespaidīgajiem spēkratiem un spēcīgo braucēju sastāvu vācu DTM autošosejas čempionāts pēdējā gada laikā ievērojami palielinājis savu atraktivitāti. Tomēr, lai šī seriāla sacensības kļūtu vēl aizraujošākas, DTM organizatori nolēmuši ieviest divus jauninājumus, kas sevi pierādījuši jau autosporta karaliskākajā disciplīnā F1.
Šonedēļ Barselonā, Spānijā, notiekošajos oficiālajos DTM testos visi trīs ražotāji - Audi, BMW un Mercedes - izmēģina DRS sistēmu, kas pilotiem ar regulējama antispārna palīdzību uz taisnēm ļauj palielināt maksimālo ātrumu. Šo sistēmu pirmajā formulā ieviesa, lai atvieglotu apdzīšanas manevrus, jo F1 to noteiktos trases posmos drīkst iedarbināt aizmugurē braucošais pilots, ja viņš ir mazāk nekā sekundes atstatumā no priekšā braucošā.
Pirmajā formulā DRS sevi ir attaisnojusi, līdz ar to arī DTM organizatori cer, ka ar šīs sistēmas ieviešanu palielināsies apdzīšanas manevru skaits, tādējādi palielinot arī sacensību atraktivitāti. „DRS sacīkšu braucējam, protams, sagādā prieku. Ir patiešām jūtams, ka tu ātrāk vari pārslēgties uz augšu un ka maksimālais ātrums taisnē ir lielāks," pozitīvi par iespējamo jaunievedumu pēc pirmajiem testiem izsakās pagājušā gada DTM čempions, kanādietis Bruno Špenglers.
Otrs jauninājums ir jauna sastāva „Option" riepas, kuras uz testiem Barselonā sarūpējis oficiālais DTM riepu piegādātājs „Kumho". „Attiecībā uz jaunajām riepām, mēs ļoti rūpīgi skatījāmies, kā jaunā specifikācija funkcionē garākas distances gadījumā. Un no tā mēs ļoti daudz ko iemācījāmies," jaunās riepas raksturo kanādiešu pilots.
Barselonas testi ilgs līdz šīs nedēļas piektdienai, savukārt pēdējā testu sesija no 9. līdz 12. aprīlim Hokenheimā, Vācijā. Turpat arī 5. maijā tiks dots starts DTM 2013. gada sezonai.