Foto: RE Autoclub
Latvijas komanda ''RE Autoclub", sadarbībā ar Krievijas ''Nart Time" četrām ekipāžām, veiksmīgi sāka startu Montekarlo vēsturiskajā rallijā, jau pirmajās dienās veicot 1300 kilometru distanci. Montekarlo vēsturiskajā rallijā dalībnieku klasifikācija tiek veikta atbilstoši mākai uzturēt iepriekš noteikto vidējo ātrumu.
''Rallija organizatori jau pašā sākumā mums bija sagatavojuši ļoti nopietnu pārbaudījumu, jo distancē aizvadījām vairāk nekā diennakti. Arī pēc šādas milzīgas slodzes nebija iespējams atpūsties, jo bija jāveic nākamais gandrīz 400 kilometru tālais ceļš," komentē ''RE Autoclub" direktors un sacensību dalībnieks Roberts Elbakjans. ''Kā komandas vadītājam man ir liels gandarījums, ka mūsu sagatavotās automašīnas pārliecinoši izturēja šādu pārbaudījumu. Pašiem sportistiem gan tik viegli neklājas, jo šis nav nekāds izklaides brauciens, bet gan ļoti nopietns sportiskās formas pārbaudījums. Arī turpmāk braucējiem neklāsies vieglāk, jo pagājušā gada pieredze liecina, ka priekšā vēl sniegotie un apledojušie kalnu ceļi."
Foto: RE Autoclub
Montekarlo vēsturiskā rallija pirmajās dienās distanci veica visas četras ''RE Autoclub" automašīnas, taču biznesa darīšanu dēļ no sacensībām vakar bija spiestas izstāties uzreiz divas ekipāžas - Ruslans Misikovs/Konstantīns Žiļcovs un Andrejs Dmitrijevs/Vladimirs Demjaņenko.
''Aleksandra Terentjeva pilotēto ''Triumph" automašīnu distancē piemeklēja nenozīmīga tehniska ķibele, taču tā liedza krievu sportistiem pašiem sasniegt mērķi. Līdz ar to mēs devāmies palīgā, aizvelkot komandas biedru mašīnu līdz finišam. Neviļus ieguvām lielu publicitāti, jo, iespējams, ka šāds skats - padomju „Moskvitch 408" velk angļu ''riumph TR4 A IRS" - pasaules autosportā nekad nebija redzēts," informē ''RE Autoclub" direktors un pilots Roberts Elbakjans. ''Līdz ar to ''RE Autoclub" abas palikušās ekipāžas vairs nevar pretendēt uz augstām vietām rallija kopvērtējumā. Tomēr lielākais ieguvums būs iegūtā pieredze pirms starta nākamajos Montekarlo vēsturiskajos rallijos. Iepriekš nebūtu domājis - ''Moskvitch 408" neradās problēmas ar citas mašīnas vilkšanu!"
Foto: RE Autoclub
Montekarlo vēsturiskajā rallijā dalībnieku klasifikācija tiek veikta atbilstoši mākai uzturēt iepriekš noteikto vidējo ātrumu. Terentjevi pašreiz ieņem 244. vietu, bet Elbakjans/Trūps - 249. pozīciju. Trešdien sacensības turpināsies.
Latvijas autosporta ļaudis iesaistīti arī vēl vienas Montekarlo vēsturiskā rallija komandas darbībā. Tās vizītkarte ir 1960. gada izlaiduma melnās ''GAZ Volga M21". Kopā ar ''Volgu" trio startē arī Iļja Kašins un Krišjānis Caune ar ''Jaguar Type E 1970" un Kārlis Miķelsons/Normunds Vuguls ''Jaguar XK 140 Coupe 1956". Pašreiz tieši Miķelsona ekipāža ieņem augsto 26. vietu.