Hosē Luiss Alvarezs. Foto: dakar.com
Dakaras rallijs ir tādas sacensības, kurās, lai sasniegtu finišu, nepieciešama spēcīga un nopietna tehnika, jo pieredze rāda, ka pat rūdīti vīri ar labu tehnisko nodrošinājumu bieži vien cīnās ar dažāda rakstura problēmām.
Hosē Luiss Alvarezs, iespējams, zina, ka viņš kļūs par izsmiekla objektu daudziem sportistiem un skatītājiem, kad viņš uz tehnisko pārbaudi Limā ieradīsies ar savu mazo Smart automašīnu. Bet varbūt viņa risks un mašīnas izskats nav tik traks, kā izskatās?
Foto: dakar.com
Dakaras rallijs ir piedzīvojumu zeme, kas ir perfekta vieta visiem tiem sportistiem, kuri grib sevi pārbaudīt ar tehniskiem izaicinājumiem. Dakaras rallija vēsturē daudzi pārgalvji šajā grūtajā rallijā uz starta izgājuši ar automašīnām, kas vairāk domātas pilsētas apstākļiem.
Vadošie braucēji Dakaras rallijā startē ar nopietnu tehniku. Foto: Scanpix
Daži braucēji šajā grūtajā rallijā startējuši ar Renault 5, Citroën AX, Citroën 2CV un Fiat Panda automašīnām, taču čiks vien no tā sanācis. Redzot uz starta Alvarezu ar Smart automašīnu, daudzi nodomās, ka šis ir kārtējais sapņotājs, taču izrādās, ka tā nav. ''Šo XP 900 Polaris bagiju uzbūvēju, aprīkojot tā virsbūvi ar Smart prototipu,'' Smart noslēpumu atklāj Hosē Luiss Alvarezs, tādējādi kliedējot bažas par to, ka šī būs Smart automašīna.
Foto: repubblica.it
Jāsaka, ka šis pilots jau ir pierādījis savu pioniera raksturu, jo viņš kļuvis par pirmo spāņu kvadricikla braucēju, kurš finišējis Dakaras rallijā. Iespējams, viņš varētu būt tikpat labs pionieris arī šoreiz, jau savā devītajā Dakaras rallijā.