Peters Solbergs, Malkolms Vilsons un Mads Ostbergs. Foto: rallysweden.com
Bijušais pasaules rallija čempions Peters Solbergs šobrīd ir bez darba. Lai arī daudzi uzskata, ka Solbergam ir jābeidz profesionālā rallija karjera, pats pilots tā nedomā un gatavs turpināt braukt.
Šobrīd nav zināms, kuri piloti pārstāvēs M-Sport komandu 2013. gadā, taču par 90% var teikt, ka viens no braucējiem noteikti būs norvēģis Mads Ostbergs. ''Mēs esam diezgan pārliecināti, ka nākamgad pie Fiesta WRC automašīnas stūres mēs redzēsim Ostbergu. Viņš vienmēr ir bijis braucējs, kuram esmu sekojis līdzi, tāpēc viņš ir gatavs kļūt par komandas līderi. Viņš šogad paveica lielisku darbu, tāpēc mēs ar viņu gribam strādāt arī turpmāk,'' saka M-Sport vadītājs Malkolms Vilsons.
Mads Ostbergs. Foto: ewrc.cz
Uz otra pilota vietu viens no pretendentiem ir pieredzes bagātais Solbergs, kurš atzīst, ka vēl nav gatavs beigt savu rallija karjeru. ''Negribu savu karjeru WRC čempionātā beigt tādā veidā,'' saka 2003.gada čempions Peters Solbergs, kuram šis gads nebija diez ko veiksmīgs. ''Šī bija smaga sezona, taču zinu, uz ko esmu spējīgs es un šī mašīna. Ļoti gribu turpināt braukt. Zinu, ka varu palīdzēt komandai un sportam kopumā.''
Ja vadošie braucēji saņem vairāku miljonu iespaidīgus algu čekus, tad daudzi, savukārt, spiesti maksāt no savas kabatas, lai tikai varētu braukt (līdzīgi kā F1, kur daļa saņem algu, bet otra daļa braucēju maksā no savas kabatas, lai varētu braukt). Šo braucēju vidū, kas bija spiesti maksāt, bija arī Solbergs.
Peters Solbergs. Foto: ewrc.cz
''Saprotu Vilsona nostāju. Pēdējos četros gados biju spiests maksāt par to, lai brauktu, taču tagad neesmu tādā pozīcijā, kā jaunie braucēji, kuri meklē līdzekļus un maksā par to, lai brauktu un sāktu savu karjeru. Vilsons ir labākais savā amatā. Arī komanda ir labākā, tāpēc gribu būt daļa no šī visa arī nākamgad. Šī iemesla dēļ esmu gatavs braukt pilnīgi par velti.''