Jaunais Ford Fiesta R5 modelis. Foto: M-Sport preses dienests
Laiks nestāv uz vietas. Arī autosportā ražotāji nesēž rokas klēpī salikuši, bet gan visu laiku strādā pie tā, lai izgatavotu kaut ko jaunu, ar ko varētu iekarot tirgu un vēlāk gūt peļņu. M-Sport kompānija tikai šī gada martā sāka darbu pie jaunā Ford Fiesta R5 modeļa būvniecības, taču, kā nesen atzina kompānija, tad jau pavisam drīz šis jaunais modelis aizvadīs pirmos testus.
Šis modelis par 90% atšķirsies no saviem priekšgājējiem - RRC un RS WRC. R5 modelis būs īpašs ar to, ka šai mašīnai būs jauna transmisija, kuru M-Sport izveidoja ciešā sadarbībā ar Sadev kompāniju. Taču viss, kas saistīts ar mašīnas dzinēju, tas tika taisīts M-Sport rūpnīcā. Šis modelis ir būvēts uz Ford Fiesta ST 1,6 turbo mašīnas bāzes, kuram būs jauns drošības karkass, degvielas bāka un elektronika.
Jaunais Ford Fiesta R5 modelis. Foto: M-Sport preses dienests
Kas pats galvenais, tad šis jaunais modelis tiek būvēts tā, lai potenciālajiem klientiem, kuri iegādāsies šādu mašīnu, būtu viegli pašiem apkalpot šo spēkratu. Ja daudzi uzskata, ka šis modelis būs ļoti dārgs, tā nebūs, jo M-Sport mērķis bija būvēt tādu mašīnu, kas ļautu klientiem samazināt izdevumus, iegādājoties jaunu mašīnu.
Jau janvārī oficiāli tiks prezentēts šis jaunais modelis, bet pie pirmajiem klientiem šis modelis varētu nonākt jau aprīlī.
''Mūsu inženieri, izstrādājot Fiesta R5 modeli, strādā ļoti smagi. Pirmā mašīna testos piedalīsies jau tuvākajās nedēļās. Par šo modeli jau šobrīd ir liela interese tāpēc, iespējams, šī varētu būt pati populārākā rallija mašīna Fiesta ģimenē. Ar nepacietību gaidām, kad janvārī varēsim prezentēt šo jauno modeli,'' saka M-Sport kompānijas vadītājs Malkolms Vilsons.
Peugeot 208 Type R5 modelis. Foto: netcarshow.com
Jāatzīmē, ka pirms kāda laika Peugeot prezentēja savu jauno ''Peugeot 208 Type R5'' modeli, kas tirgū nonāks 2013. gada otrajā pusē.