Foto: Scanpix/AFP
Līdz šim labāk Somijas rallijā klājās ''Ford'' komandai, taču pēdējos divus gadus šeit nepārspēti palika ''Citroen'' - abas reizes uzvarēja Sebastjans Lēbs. Šogad ''Citroen'' šeit bija vēl nospiedošāks pārsvars - Lēbs atsevišķos posmos izcīnīja deviņas uzvaras, bet Hirvonens bija ātrākais septiņos posmos, kamēr abi ''Ford'' komandas braucēji kopā spēja uzvarēt tikai trīs ātrumposmos.
Jau rallija laikā ''Ford'' braucēji atzina, ka mašīnai nav tādi regulējumi, ar kuriem varētu cīnīties ar ''Citroen''. Tikmēr Lēbs un Hirvonens izbaudīja braukšanu, jo mašīna esot klausījusi ik uz soļa.
Peters Solbergs. Foto: ewrc.cz
Beidzoties rallijam, ''Citroen'' izcīnīja pārliecinošu dubultuzvaru, aiz sevis atstājot abus ''Ford'' braucējus. Kā vēlāk laikrakstam Motorsport News atzina ''Citroen'' komandas tehniskais direktors, tad pirmo reizi 11 gados komanda spērusi radikālas izmaiņas.
''Mums bija lielas izmaiņas amortizatoros. Šādas izmaiņas mums bija pirmo reizi pēdējo 11 gadu laikā. Visu laiku amortizatoram paredzētā eļļas krātuve atradās amortizatora virspusē, taču tagad tā tika pārvietota uz apakšu. Mēs pie tā strādājām vienu gadu, taču man jāsaka liels paldies Hirvonenam, jo tieši viņš nāca klajā ar šo ideju. Mums tas bija jaunums, ko arī vēlāk īstenojām.''
Miko Hirvonens. Foto: ewrc.cz
''Parasti ''Citroen'' Somijas rallijā katrā posmā ''Ford'' komandai zaudēja vienu sekundi, taču šoreiz bija otrādi, tāpēc esam laimīgi,'' nobeidz ''Citroen'' komandas tehniskais direktors, kurš piebilda, ka līdzīgas izmaiņas tiek gatavotas arī Vācijas asfalta rallijam.