Foto: carmagazine.co.uk
Dakaras rallijs ir viens no aizraujošākajiem, interesantākajiem un populārākajiem rallijiem. Neskatoties uz to, ka 2009. gadā šis rallijs no Āfrikas pārcēlās uz Dienvidameriku, šo rallijreidu joprojām skatās daudzās pasaules malās, jo katru gadu to pārraida gandrīz 200 dažādās valstīs.
2009. gadā no Dakaras rallija aizgāja ''Mitsubishi'' rūpnīcas komanda, bet divus gadus vēlāk to pašu izdarīja Volkswagen, kas nolēma pievērsties WRC rallijam. Pēc tam, kad rallijam tika pielikts punkts, VW privātajām komandām pārdeva Touareg automašīnas, taču tagad laikraksts Car Magazine ziņo, ka luksusa automobiļu ražotājs Bentley plāno iegādāties pārdotās Touareg automašīnas.
Foto: carmagazine.co.uk
Nē, ne jau piemiņai Bentley nolēmis iegādāties šīs mašīnas, ar kurām VW Dakarā izdevās uzvarēt trīs gadus pēc kārtas. Mērķi ir pavisam citi - Bentley jau nākamgad plāno startēt Dakaras rallijā. Protams, daudziem varētu interesēt, kāda saistība Bentley un VW, taču, kā izrādās, tad piedalīšanās rallija-reidā ir daļa no reklāmas kampaņas, kas tiks organizēta, lai virzītu tirgū jauno britu kompānijas produktu - dārgo un prestižo apvidus automobili, kas būs radīts uz Bentley EXP 9F bāzes.
Foto: carmagazine.co.uk
Ņemot vērā, ka atsauksmes par jauno Bentlija apvidus automašīnu nav bijušas tās labākās, briti cer ar dalību Dakaras rallijā uzlabot mašīnas tēlu. Šī iemesla dēļ Bentley sacīkšu prototipa pamatā būs trīskārtējā Dakāras rallija uzvarētāja Volkswagen Touareg šasija. Tāpat parādās informācija, ka arī dzinējs varētu tikt izmantots no VW Touareg, kas sevi pierādījis par izturīgu un spēcīgu. Līdz ar to pagaidām izskatās, ka nākamgad Dakaras rallijā trasē dosies Bentley (vismaz vizuāli), bet ''vēderā" atradīsies daudz lietu no VW.
Foto: carmagazine.co.uk
Šobrīd nav zināmi mašīnas tehniskie parametri, taču noteikti šis jaunais Bentley rallija modelis nebūs vājāks par VW Touareg tehniskajiem parametriem - 2,5 litru biturbo dīzelis, kas spēja sasniegt 300 Zs lielu jaudu. Šī brīža Bentley "EXP 9 F" konceptam ir pastāvīga pilnpiedziņas sistēma, 23 collu riteņi, W12 biturbo dzinējs ar 600 zirgspēku jaudu (800 Nm) un astoņpakāpju automātiskā pārnesumkārba.