Foto: Valdis Zāgeuss/Go4speed
Pēc aizvadītā gada ne pārāk veiksmīgajām „1000km Grand Prix Riga" sacīkstēm „HGK Racing" komandai autošosejā šogad plānā ir reabilitēties un cīnīties par augstākajām pozīcijām. Mašīna tā pati, pilotu sastāvs tas pats, tomēr, kā norāda viens no komandas pilotiem Kristaps Blušs, šī kombinācija ir pietiekami ātra, lai spētu gūt godalgotas vietas.
Runājot par „1000 kilometru" sacīkstēm Kristaps atzīst, ka mērķis viennozīmīgi ir uzvara klasē, kā arī pēc iespējas augstāka vieta kopvērtējumā. Bez startiem Baltijas izturības sacīkstēs „HGK Racing" domājot arī par dalību kādās Vācijas daudzstundu sacensībās. Ja šis nodoms piepildītos, tad tas būtu pielīdzināms driftera Gata Lapāna braucienam uz Lielbritāniju, kas aizvadītajā gadā sacēla lielu ažiotāžu autosporta vidē.
„Latvijā autošosejā noteikti braukšu sezonas atklāšanā, bet jācenšas trāpīt arī uz pārējiem posmiem, lai varētu par kaut ko kopvērtējumā pacīnīties. Tomēr jāvadās pēc kalendāra, jo drifts ir stratēģiski svarīgāks komandai, attiecīgi vadīsimies pēc EEDC kalendāra," tā par komandas prioritātēm Kristaps Blušs.
Komandas sporta automašīna - 3. sērijas (E46) BMW - tika gatavota uz šo gadu, līdz ar to tehniski tā ir praktiski jauna, un papildus ieguldījumi un uzlabojumi šoziem plānā neesot. „Auto ir gatavs un arī pietiekami ātrs, tādēļ pa ziemu tas tiks vienīgi savests kārtībā un pilnvērtīgi sagatavots jaunajai sezonai," automašīnas gatavību komentē Kristaps. Sarunas nobeigumā „HGK Racing" pilots atzina, ka attiecībā uz autošoseju principiāls mērķis nākotnē esot uzvarēt Palangas „1000 km" sacīkšu kopvērtējumu. „Lai arī komanda mums ir stipra, ar esošo auto tas droši vien neizdosies. Varbūt pēc kāda laika tiksim pie nopietnāka un ātrāka auto, un tad arī redzēsim," sarunas noslēgumā bilst Kristaps.