Artūrs Batraks. Foto: facebook.com/austris.antons.photography
Ceturtdienas, 21. jūlija, vakarā Biķernieku trasē tika aizvadīts jau ceturtais šīs sezonas Minišosejas posms, kurā uz starta stājās 49 dalībnieki. Apmākušajos, bet sausajos apstākļos šoreiz ātrākais bija ar Mitsubishi Lancer Evo VI braucošais Artūrs Batraks, attiecīgi izcīnot uzvaru OPEN ieskaitē.
Lai arī trases konfigurācija moto aplī bija tāda pati kā pagājušajās sacensībās, ātrumu slāpējošie roteri šoreiz bija izlikti ciešāk nekā lietus posmā. Vairākiem braucējiem šī pārslēgšanās atpakaļ neizdevās tik veiksmīgi, jo ne vienā vien braucienā tika piedzīvota roteru riepu izsišanu un automašīnu vizuāla un tehniska apskādēšana.
Lielāko neveiksmi jau pirmajā braucienā piedzīvoja 3. posma uzvarētājs Roberts Rode – viņa sadursme ar riepām no vietas izsita stūres reiku. Defekta novēršanai tika patērēta vērtīga stunda un uz savu otrā iebrauciena starta 3000 klases pilots stājās vien treniņa otrajā pusē. Tomēr arī otrajā startā tehniskās likstas turpinājās, jo jau pirmajos apļos viņa Toyota Corolla (AE86) piedzīvoja pusass defektu.
Foto: Raimonds Volonts
Lai arī divi labākie Rodes apļi bija pārliecinoši ātrākie klasē, trešais bija ievērojami lēnāks, kas nozīmēja, ka viņam vien trešā vieta. Uzvaru 3000 klasē tādējādi svinēja kopvērtējuma līderis Kristaps Laipnieks (BMW 328), aiz sevis atstājot Elvi Turānu. Jāatzīmē, ka Turāns, lai varētu vairāk izbraukt, piekopa Reiņa Trūpa taktiku un startēja trīs klasēs – 2000, 3000 un OPEN. Un lai arī dzinēja problēmu dēļ Elvis sacensības beidza pāragri, viņam no rezultātu viedokļa ļoti veiksmīgs posms – bez godalgas 3000 ieskaitē ar BMW braucošajam pilotam uzvara 2000 klasē un 3. vieta OPEN ieskaitē.
2000 ieskaitē pjedestālu nokomplektēja ar Rover un MG hečbekiem braucošie Andris Putniņš un Reinis Trūps, kuriem ļoti sīva cīņa par uzvaru izvērtās viņu galvenajā 1600 klasē. Lai arī šeit ātrāks bija Putniņš, viņš Trūpu triju braucienu summā apsteidza vien par pussekundi. Trešā pozīcija šoreiz ar Honda Civic braucošajam Modrim Žentiņam, kuram bezierunu uzvara arī PRO 2000 ieskaitē, pārspējot Ēriku Kursišu (Opel Astra) un Elīzu Vectirāni (Seat Leon).
Ātrākajā OPEN klasē ļoti pārliecinoša uzvara jau ievadā minētajam Artūram Batrakam, kurš uz Minišosejas sacensībām bija ieradies pēc teju divu gadu pārtraukuma. „Bija prieks atgriezties, ar sporta auto nebiju braucis mēnesi (kopš Jāņiem). Pirmo reizi šogad tehnika gāja, bet varēju, protams, vēl ātrāk. Ja darba dienas vakarā gribas nolaist tvaiku, tad Minišoseja ir ideāla vieta, kur to izdarīt,” tā dalību ceturtajā posmā komentē Batraks. Otro vietu OPEN klasē izcīnīja Edgars Freivalds (Mitsubishi Lancer Evo X), savukārt trešais jau iepriekš minētais Turāns.
Foto: Raimonds Volonts
Pēc četriem posmiem motošosejas aplī nākamais treniņš un sacensības tiks aizvadītas Minišosejā vēl nebijušā konfigurācijā – lielajā Biķernieku autošosejas aplī. Piektā posma treniņš norisināsies 4. augustā (pirmajā mēneša ceturtdienā), savukārt sacensības notiks 25. augustā (pēdējā mēneša ceturtdienā). Gan treniņā, gan sacensībās piedalīties laipni aicināts ikviens interesents, jo startēt iespējams gan ar ielas, gan sporta automašīnām.
Sīkākai informācijai par sacensību formātu, kalendāru un rezultātiem apmeklējiet Minišosejas mājaslapu www.minisoseja.lv, savukārt aktuālākā informācija vienmēr būs atrodama Facebook vietnē https://www.facebook.com/minisoseja/.
Minišosejas 4. posma rezultāti:
1600
1. Andris Putniņš, Rover 214
2. Reinis Trūps, MG ZR
3. Modris Žentiņš, Honda Civic
2000
1. Elvis Turāns, BMW 3. sērijas Compact
2. Andris Putniņš, Rover 214
3. Reinis Trūps, MG ZR
3000
1. Kristaps Laipnieks, BMW 328
2. Elvis Turāns, BMW 3. sērijas Compact
3. Roberts Rode, Toyota Corolla (AE86)
OPEN
1. Artūrs Batraks, Mitsubishi Lancer Evo VI
2. Edgars Freivalds, Mitsubishi Lancer Evo X
3. Elvis Turāns, BMW 3. sērijas Compact
PRO 2000
1. Modris Žentiņš, Honda Civic
2. Ēriks Kursišs, Opel Astra
3. Elīza Vectirāne, Seat Leon