Foto: Raimonds Volonts
Aizvien augošo interesi par tautas autosporta seriālu pierādīja ne vien lielais dalībnieku skaits, bet arī kuplais atbalstītāju un skatītāju pulks, kas sacensības siltajā darba dienas pievakarē vēroja gan no starta zonas, gan arī no Biķernieku meža ielokiem. Ja pirmajā posmā lielākais braucēju skaits bija 3000 klasē, tad šoreiz populārākā ar 16 dalībniekiem bija 2000 ieskaite.
Otrā posma treniņš un sacensības atkal norisinājās aizraujošajā Biķernieku trases moto aplī, šoreiz gan pretēji ierastajam braukšanas virzienam. Dalībnieki pēc pirmā posma jau bija tiktāl iesiluši, ka uzrādīja ievērojami ātrākus apļus laikus kā pirmajā posmā. Daži no braucējiem gan iesila par daudz, jo gan treniņā, gan sacensībās tika piedzīvotas vairākas sadursmes ar riepām vai trases malā esošajiem vaļņiem.
Foto: Raimonds Volonts
Lai arī abi divi ieņēma pirmās divas vietas OPEN klasē, ar Audi braucošais Dzīvītis bija ievērojami pielicis ātrumā, jo beigās bija par teju pusotru sekundi aplī ātrāks par Tihonovu. Aizraujoša cīņa izvērtās par trešo vietu, jo ar Mitsubishi Lancer Evo X startējošais Einārs Lindermanis triju apļu summā bija vien par nieka 0,56 sekundēm ātrāks par Raivo Dripi (Nissan 200SX).
3000 ieskaitē turpinājās duelis starp Kristapu Laipnieku un Robertu Rodi, tomēr šoreiz Laipnieks startēja jau ar Edija Lūkina sagatavoto BMW 328, kas esot ievērojami ātrāks. Par to varēja spriest arī pēc rezultātiem, jo pirmā posma vienas sekundes atstatums (trīs apļu summā) bija palielinājies līdz trīs sekundēm. Neraugoties uz to, Laipnieks atzīst: „Cīņa ir, Rode noteikti ir sīvākais konkurents šogad šajā klasē. Nav tā, ka „ pīpējot” varu braukt, ir tāpat jāiespringst.”
Jāatzīmē, ka 3000 klases līderis ir arī viens no tiem, kurš startē ar Yokohama AD08R riepām, tādējādi piedaloties un cīnoties par vērtīgām balvām arī Yokohama Challenge papildus sacensībās. „Var pavērot, ka visi ātrākie braucēji izmanto Yokohama riepas. Nav jau neviens te vakarējais, visi brauc ar to, ar ko var pabraukt ātri, un tādēļ arī izvēlas šīs riepas,” tā savu un līderu riepu izvēli skaidro Laipnieks.
Foto: Raimonds Volonts
Tomēr nav obligāti jābūt ātrākajam, lai sacenstos par iespaidīgo, Opel sarūpēto šīs sezonas galveno balvu - vienu dienu slavenajā Nirburgringas vairāk nekā 20 kilometrus garajā “Nordschleife” trasē, pilotējot jaudīgus Opel OPC automobiļus. Iespēja uz to pretendēt ir visiem dalībniekiem, kas būs piedalījušies visos sešos šīs sezonas posmos, jo tieši no šiem tiks izlozēts viens laimīgais uzvarētājs.
Nākamais Minišosejas treniņš Biķerniekos norisināsies 7. jūnijā, bet trešais posms divas nedēļas vēlāk - 21. jūnijā. Atgādināsim, ka Minišoseja ir autosporta disciplīna, kurā piedalīties, attīstot braukšanas iemaņas un gūstot pamatīgu adrenalīna devu, var ikviens interesents ar savu ielas vai sporta automašīnu.
Minišosejas 2. posma rezultāti:
1600
1. Andris Putniņš, Rover 214
2. Reinis Trūps, MG ZR
3. Kaspars Šmits, Honda Civic
2000
1. Andris Putniņš, Rover 214
2. Reinis Trūps, MG ZR
3. Elvis Turāns, BMW 3. sērijas Compact
3000
1. Kristaps Laipnieks, BMW 328
2. Roberts Rode, Toyota Corolla (AE86)
3. Reinis Trūps, MG ZR
OPEN
1. Kristaps Dzīvītis, Audi 80 Quattro
2. Raimonds Tihonovs, Nissan 200SX
3. Einārs Lindermanis, Mitsubishi Lancer Evo IX
PRO 2000
1. Edvīns Vansovičs, Honda Civic
2. Ēriks Kursišs, Opel Astra
3. Andris Radziņš, VAZ 2105