Foto: Go4speed
Latvijas un Baltijas autošosejas čempionātā šogad bija redzamas piecas klases, bet Latvijas kausā - Dzintara Volgas ieskaite. Super 1600 un Baltic Open II klasēs pie tituliem tika kaimiņu pārstāvji. Savukārt Super B2000, Baltic Open I, Dzintara Volgā un Nacionālajā klasē uzvaras izcīnīja latviešu piloti, ar kuriem arī sazinājāmies, lai uzzinātu viņu redzējumu par pagājušo sezonu un tuvākās nākotnes plānus.
Foto: Go4speed
Didzis Pope, VW Golf, Nacionālās klases čempions
„It kā jau labi gāja, bet tehnika varēja būt labāka. Ar saviem 143 zirgiem bija jācīnās pret daudz jaudīgākiem auto, piemēram, BMW ar 200 un vairāk zirgspēkiem. Kas palīdzēja uzvarēt? Varbūt lietus, varbūt meistarība," smejot bilst čempions Pope. Turpinot viņš atzīst, ka „cīnījos, visas sacensības nobraucu stabili un posmos, kur bija lietus, tur jauda nebija tik izšķiroša. Paldies meistaram Normundam Šubeckim, kurš auto labi sagatavoja". Par pašu čempionātu Pope gan neizsakās pozitīvi, jo ar agrākiem laikiem salīdzinoši mazs dalībnieku skaits. „Tādēļ nākamgad braukšu Super 1600 klasē, kurā solās būt kuplāks bars ar desmit igauņiem vien. Auto jau palēnām tiek gatavots, lai nākamgad būtu konkurētspējīgs," tā par saviem nākamā gada plāniem Pope.
Foto: Go4speed
Uldis Timaks, Opel Astra OPC, Super B2000 klases čempions
„Sezona vairāk vai mazāk izdevusies, gaidīju gan lielāku konkurenci ar pagājušā gada pilotiem, piemēram, Birkenu. Nobraucu stabili un vairāk strādāju pie sevis un automašīnas regulējuma, nevis pret konkurentiem," par aizvadīto sezonu izsakās Timaks. Saistībā ar nākamo gadu Super B2000 čempions atzīst, ka „nākamgad domāju izbraukt ārpus Latvijas, varbūt uz Krieviju. Tāpat jāfokusējas uz garajām izturības sacīkstēm (red.piez. 1000 km sacīkstes), kur ar „HGK" komandu plānojam izbraukt arī ārpus Baltija".
Foto: Go4speed
Konstantīns Calko, AMG Kit Car, Baltic Open I čempions
„Esmu apmierināts, jā. Kad sezonas sākumā sāku braukt ar BMW, bija pārsteigums, ka uzvarēju, jo pirmo reizi braucu Biķerniekos. Pēc tam bija avārija treniņā, bet pēdējos divus posmus atkal uzvarēju. Jāatzīst, ka dažreiz bija garlaicīgi, un pēdējā posmā pat braukāju un skatījos debesīs, kur pamanīju lidmašīnu," smejot atzīst Calko. Par nākamo gadu skaidrības gan vēl neesot: „Vēl domāju, runājam ar dažādām komandām, jo gribam iet tālāk. Bet ja nesanāks, tad brauksim Baltijas čempionātu. Par auto arī vēl nezinu, varbūt brauksim ar AMG prototipu, varbūt ar ko citu."
Foto: Go4speed
Antons Dolgopolovs, GAZ 24, Dzintara Volgas kausa ieguvējs
„Stulbi būtu, ja nebūtu apmierināts, jo sanāca labāk nekā domāts, pat neraugoties uz tehniskajām izmaiņām sezonas laikā. Lielākā priekšrocība? Droši vien tas, ka jau vairāk nekā desmit gadus braucu motokrosā kvadraciklu klasē. Tā pati aizmugurējā piedziņa ir, arī stūrēt māku," smejot saka Dzintara Volgas uzvarētājs. Pozitīvi Antons vērtē Dzintara Volgas attīstību, jo „šogad jau izskatās pēc īsta čempionāta ar 20 mašīnām. Nevarējām iedomāties, ka būs tāds mērogs, un tas nozīmē, ka esam uz pareizā ceļa". Taujāts par to, kādēļ tiek tirgota esošā sporta Volga, Dolgopolovs atbild: „Zinām, kas bija nepareizi un kas jāuzlabo. Ja nepārdošu, tad braukšu ar šo pašu, ja izdosies pārdot, tad būvēsim jaunu. Bet Dzintara Volgā nākamgad es braukšu simtprocentīgi."