profile
register
facebook
youtube
twitter instagram
baneris-aix-2-5445-4514-2008.gif

Vadošie latviešu autošosejas piloti iztirgo savus automobiļus

Artūrs Virbulis 17.10.2013 - 19:30 Vadošie latviešu autošosejas piloti iztirgo savus automobiļus
Grūbes Opel Astra, aiz viņa Šulca Honda Civic. Foto: Valdis Zāgeuss/Go4speed

Pirms neilga laika ziņojām par to, ka vairāki vadošie Latvijas PRO drifteri nolēmuši tirgot savus automobiļus. Šāda tendence parādījusies arī autošosejā, precīzāk, tās Baltijas čempionāta Kumho Challenge klasē. Vēl nedēļas sākumā vienlaikus sludinājuma servera www.ss.lv sporta auto sadaļā bija atrodami četru vadošo latviešu sportistu Kumho Challenge spēkrati.

Zem nosaukuma Kumho Challenge slēpjas tā pati vecā labā Super 1600 klase, kurā var startēt automašīnas ar dzinēja tilpumu līdz 1,6 litriem. Jāatzīmē, ka pēdējos divos gados latviešu pilotiem pārliecinoši priekšā bijuši ārvalstu pārstāvji - 2012. gadā pārliecinoši Baltijas titulu izcīnīja lietuvietis Mantas Neverdauskas, savukārt šogad līdzīgā manierē pie čempiona titula tika krievs Nikolajs Žuravļovs. Latviešu pilotu sniegumā gan uz šī gada beigām bija manāms progress, jo Jānis Ciekals ātruma ziņā varēja cīkstēties par uzvaru un arī Valters Šulcs bija pietuvojies pirmajam trijniekam.


Ciekala Honda Civic. Foto: Valdis Zāgeuss/Go4speed

Diemžēl gan viens, gan otrs savus Kumho Challenge klases Honda Civic automobiļus izlikuši tirdzniecībai. Ciekala zeltainā Civic dzinēja jauda sasniedz ievērojamus 230 zirgspēkus, kuriem ir arī sava cena - 9800 lati. Nedaudz pieticīgāks ir Šulcs - viņš par savu auto, kura dzinēja rādītāji sasniedz 218 zirgspēkus un 182 Nm, prasa 7871 latus. Autošosejas līdzjutēji gan noteikti cer, ka abi sportisti savus auto nenotirgos un viņiem izdosies atrast finansējumu, lai nākamgad turpinātu progresu un cīnītos ar kaimiņvalstu pilotiem.

Par ievērojami draudzīgāku cenu - nedaudz vairāk kā 4000 latiem - Kumho Challenge „tirgū" pieejama Elvja Turāna Honda Civic, kuras jauda gan stipri atpaliek no iepriekšminēto divu eksemplāru dzinējiem - Turāna auto attīsta vien 185 zirgspēkus, ar kuriem ir par maz, lai cīnītos par pašām augstākajām pozīcijām Baltijas čempionātā.


Turāna Honda Civic. Foto: Viesturs Lācis/Go4speed

Savu sporta auto jau labu laiku tirgo arī izbijušais kartinga pilots Henrijs Grūbe. Viņš par savu 163 zirgspēku un 183 Nm attīstošo Opel Astra prasa 5400 latus. Sludinājumā gan norādīts, ka dzinēja jaudu iespējams palielināt, standarta sadales vārpstas nomainot pret sportam paredzētām. Lai arī dzinēja rādītāji nav ievērojami, Grūbe slapjā laikā spējis uzrādīt atzīstamus rezultātus, parādot Opel Astra šasijas priekšrocības.
Komentāri
Pašlaik komentāru nav!
Autorizējies vai reģistrējies, lai komentētu
Partneri:
aix-copy-2837-1940.png motul-partner-3110.png nrs-4325.png batcc-0816.png ar-4809.png vagi-2128.png srt-5914.png bmp2-1740.png