profile
register
facebook
youtube
twitter instagram
baneris-aix-2-5445-4514-2008.gif

Spraigie 1000 kilometri un pilnās tribīnes - Latvijas autošosejas spilgtākie mirkļi. II daļa

Artūrs Virbulis 05.12.2012 - 19:00 Spraigie 1000 kilometri un pilnās tribīnes - Latvijas autošosejas spilgtākie mirkļi. II daļa
Foto: Aigars Tīdmanis/Go4speed

Portāls „Go4speed" turpina aizvadītās autošosejas sezonas spilgtāko notikumu apskatu. Turpinām ar nākamajiem septiņiem mirkļiem, kuros atainota 2012. gada sezona. Ar pirmo apskata daļu var iepazīties ŠEIT.

6. Smagās 1000 km sacensības Rīgā (1000km Grand Prix Riga 2012)


Foto: Aigars Tīdmanis/Go4speed

Šogad Rīgā jau trešo reizi pēc kārtas risinājās autošosejas izturības sacīkstes „1000km Grand Prix Riga", kas tiesa gan uz startu pulcēja vien 19 ekipāžas. Neraugoties uz to, sacensības izvērtās gana aizraujošas, jo visiem dalībniekiem nācās cīnīties ar slapjo trasi un mainīgajiem laika apstākļiem. Tāpat spriedzi ieviesa neskaitāmie tehniskie defekti, kas piemeklēja pilnīgi visas ātrākās ekipāžas.

7. HGK un pārējo līderu neizturība (1000km Grand Prix Riga 2012)


Foto: Aigars Tīdmanis/Go4speed

Bildē redzamā „HGK Motorsports" ekipāža ilgu laiku atradās vadībā, tomēr 127. aplī viņu BMW M3 spēkratam uzteica nesen uzbūvētais dzinējs. Līdzīgi izgāja arī citiem sacensību favorītiem - pagājušo gadu uzvarētāji, lietuvieši „RIMO" no cīņas izstājās 120. aplī, Konstantīna Calko pārstāvētā „SVK Racing" komanda kapitulēja jau 55. aplī, savukārt potenciālie līderi „TVA Racing 2", cīnoties ar tehniskām problēmām, finišu sasniedza vien astotajā pozīcijā.

8. Rīgas 1000 kilometros uzvara atkal lietuviešiem (1000km Grand Prix Riga 2012)


Foto: Aigars Tīdmanis/Go4speed

Izturības sacensībās priekšplānā ir nevis ātrums, bet gan izturība. To pierādīja lietuviešu „Scaent Baltic Racing Team", kas ar savu „BMW M3" sacensību laikā uzrādīja vien devīto ātrāko apļa laiku, tomēr finišu sasniedza kā pirmie. Pirms starta neviens viņus pie favorītiem nepieskaitīja, tomēr līderu neveiksmju dēļ lietuvieši spēja izcīnīt pārliecinošu uzvaru.

9. Dzintara Volga turpina augt un pārtop par Dzintara Apli (Dzintara Aplis 2012)


Foto: Valdis Zāgeuss/Go4speed

2010. gadā atjaunotā Vēsturiskā autošoseja ar Dzintara Volgu priekšgalā turpina uzņemt apgriezienus un paplašināties. Šogad ar GAZ 24 braucošie sportisti pirmo reizi devās ārpus Latvijas, mērojot ceļu uz Krieviju, savukārt nākamgad paredzēti posmi Latvijā, Krievijā, Igaunijā un, iespējams, arī Polijā. Dalībnieku skaits šogad pietuvojās 30, bet uzvaru starp šiem pilotiem spēja izcīnīt Andrejs Paupers.

10. Autošoseja atgūst popularitāti, tribīnes pildās


Foto: Valdis Zāgeuss/Go4speed

Pateicoties smagam organizatoru darbam, Latvijas autošoseja pēc vairāku gadu stagnācijas šogad sākusi atgūties. Tas redzams gan dalībnieku sastāvā, kurā šogad bija redzami arī vairāki tautā zināmi rallija piloti, gan arī apmeklētāju skaita pieaugumā. Visam pamatā, protams, ir atraktīvās sportistu cīņas, kuras nākamgad solās kļūt vēl aizraujošākas.
Komentāri
Pašlaik komentāru nav!
Autorizējies vai reģistrējies, lai komentētu
Partneri:
aix-copy-2837-1940.png motul-partner-3110.png nrs-4325.png batcc-0816.png ar-4809.png vagi-2128.png srt-5914.png bmp2-1740.png