profile
register
facebook
youtube
twitter instagram
baneris-aix-2-5445-4514-2008.gif

Spraigajās 1000km sacensībās atkal uzvara lietuviešiem

Artūrs Virbulis 01.09.2012 - 22:50 Spraigajās 1000km sacensībās atkal uzvara lietuviešiem
Sacensību uzvarētāji "Scaent Baltic Racing Team". Foto: Aigars Tīdmanis, Go4speed

Šodien, 1. septembrī, „Biķernieku" trasē risinājās viens no centrālajiem šī gada autošosejas notikumiem Latvijā - „1000km Grand Prix Riga". Sacensībās bija notikumiem pilnas, par ko parūpējās gan lietus, gan arī neskaitāmās tehniskās ķibeles, kas piemeklēja līderu ekipāžas. Stabilāko un relatīvi ātrāko sniegumu uzrādīja lietuviešu „Scaent Baltic Racing Team", kas beigās ar trīs apļu pārsvaru uzvarēja.

Sacensības kā līderi uzsāka „SVK Racing" ar „AMG Kit Car", kuri uzrādīja pārliecinoši ātrākos laikus, tomēr 55. aplī komandai tehnisku iemeslu dēļ nācās izstāties. Uzteica ne vien ātrumkārba, bet arī bija defekti automašīnas rāmim. Tādējādi priekšlaicīgi no cīņas par uzvaru izstājās vieni no sacensību favorītiem.   

Līderu statusu uz īsu brīdi pārņēma „TVA Racing 2" ar „BMW M3", tomēr arī šai ekipāžai nācās cīnīties ar tehniskām ķibelēm - salūzušu pusasi. Laiks tika zaudēts gana, tomēr šīs ekipāžas piloti tādā pašā sastāvā startēja ar vēl vienu „BMW M3", tādējādi visas cerības uz labu rezultātu tika liktas uz otro komandas automobili, kas startēja zem „TVA Racing" karoga.   

Tikmēr līderu godu bija ieņēmusi „HGK Motorsport" komanda, kas pirms starta bija izvirzījusi samērā pieticīgu mērķi - nofinišēt. Līderu godā latviešu ekipāža pavadīja teju trešdaļu distances, tomēr sacensību vidusdaļā komandas „BMW M3" uzteica tikko Igaunijā uzbūvētais sporta dzinējs. Tādējādi komandas pilotiem nācās samierināties ar izstāšanos.   

Problēmas ar dzinēju bija arī angļu viesiem „DFDSDHR.com", kuri gan rokas nenolaida un divu stundu laikā nomainīja dzinēju un atkal devās trasē. Rezultāts, protams, izbojāts, tomēr sacensības tika turpinātas, par ko jāizteic īpaša atzinība. Tāpat problēmas piemeklēja arī divu iepriekšējo gadu „1000km Grand Prix Riga" uzvarētājus „RIMO", kuri turbīnas defekta dēļ bija spiesti izstāties.   

Tā kā praktiski visus līderus vajāja tehniskas neveiksmes, tad priekšgalā nokļuva lietuviešu „Scaent Baltic Racing Team", kas tāpat kā vairāki citi līderi sacensībās startēja ar „BMW M3" spēkratu. Lai arī viņi spēja uzrādīt vien devīto ātrāko apļa laiku, tehniskās izturības dēļ viņi jau trešajā stundā nokļuva līderu godā un to spēja noturēt līdz pat sacensību beigām.

Otrajā vietā beigās ierindojās „TVA Racing" ar savu lēnāko, bet izturīgāko „BMW M3". Trešajā vietā vēl viena ekipāža ar „BMW M3" - lietuvieši „Rotoma Racing". Ja izdalām komandas pa klasēm, tad A1600 ieskaitē uzvaru izcīnīja „Papa's sacīkšu komanda", A3000 klasē ātrākie jau iepriekš minētie „Rotoma Racing", A3000+ uzvara sacensību kopvērtējuma līderiem „Scaent Baltic Racing Team", bet dīzeļu klasē pirmie vēl viena lietuviešu komanda „KAUKAS".   

„Mēs zinājām, ka uzvarēsim (smejas). Tas, protams, joks. To, ka patiešām varam uzvarēt sapratām vien sestajā, septītajā stundā. Tehniskas problēmas? Tādas mums šodien nebija," tā pēc sacensībām sacensību uzvarētāji „Scaent Racing Team", kuri gan ar nožēlu atzīmēja skatītāju trūkumu sacensībās.   

Rezultāti: 
1. Scaent Baltic Racing Team, BMW M3 (A3000+), 8:09:12.609 stundas (273 apļi) 
2. TVA Racing, BMW M3 (GT), +3 apļi 
3. ROTOMA Racing, BMW M3, +4 apļi 
4. KAUKAS, VW Golf (D), +6 apļi 
5. ALFA ROMEO KLUBAS, Alfa Romeo GT (A3000), +10 apļi 
6. Papa's sacīkšu komanda, Honda Crx (A1600), +16 apļi
7. TURBO ZIEDAS-RAIMOTA, BMW 325i (A3000), +16 apļi
8. TVA Racing 2, BMW M3 (A3000+), +23 apļi
9. Susurs Racing, Subaru Impreza (A3000), +23 apļi
10. AUTOVERSLAS, Audi A4 (A3000+), +28 apļi
Komentāri
Pašlaik komentāru nav!
Autorizējies vai reģistrējies, lai komentētu
Partneri:
aix-copy-2837-1940.png motul-partner-3110.png nrs-4325.png batcc-0816.png ar-4809.png vagi-2128.png srt-5914.png bmp2-1740.png