Foto: Gatis Krastiņš, EVE Autosports
Pērn autokrosā debitējušais Aigars Kļaviņš 2019. gada sezonu sācis ļoti pārliecinoši, gūstot neapstrīdamu uzvaru Krosa komisijas kausa pirmajā posmā Vecpilī. Braucējs gan joprojām piesardzīgi izsakās par savām prasmēm.
Finālā Kļaviņš no starta aizlidoja pārliecinoši, neatstājot daudz cerību saviem sekotājiem. Turklāt konkurentu tehnikas problēmas viņa panākumu nodrošināja apli pēc apļa. Aigaram šī ir pirmā uzvara autokrosā. Pirms izšķirošā fināla gan viņš kautrīgi atzīmēja, ka līdz galam vēl neizprot braukšanas nianses, lai gan kvalifikācijas braucieni rādīja izteiktas pozitīvas tendences.
“Sāk nedaudz sanākt! Cenšamies un mācāmies. Ar priekšpiedziņu sokas krietni labāk nekā pērn ar Toyota MR2. Taču teikt, ka es pilnībā kontrolēju situāciju, vēl pagaidām nevaru, vēl ir par maz braukts. Sezonas plāns ir veikt visus Krosa komisijas kausa posmus, kā arī pamēģināšu spēkus Latvijas autokrosa čempionātā.”
Pērn ar Ritvara Zobena būvēto auto startēja Pēteris Āboliņš, kļūstot par 2000 Super klases Latvijas vicečempionu. Aigars jau pērn kļuvis par šīs mašīnas īpašnieku: ''Mašīna ir mana jau no pagājušā gada. Ritvars ļoti palīdz, kopā braucam uz treniņiem, dod padomus. Pagaidām gan liekas, ka spēju uzsūkt tikai 30% viņa teiktā, pārējais ir manis paša izlemta stūres grozīšana,” kautrīgi nosmej Aigars.
2017.gadā Kļaviņš debitēja folkreisā, taču, nesasniedzis izcilus panākumus, drīz pārgāja uz autokrosu, iegādājoties Mārtiņa Sviļa savulaik leģendāro Toyota MR2. Debija ar specifisko auto bija ļoti sarežģīta tā pilotēšanas sarežģītības dēļ, tomēr skaidrs, ka gūta neatsverama braukšanas pieredze, kas sāk atmaksāties.
Finālā Kļaviņš no starta aizlidoja pārliecinoši, neatstājot daudz cerību saviem sekotājiem. Turklāt konkurentu tehnikas problēmas viņa panākumu nodrošināja apli pēc apļa. Aigaram šī ir pirmā uzvara autokrosā. Pirms izšķirošā fināla gan viņš kautrīgi atzīmēja, ka līdz galam vēl neizprot braukšanas nianses, lai gan kvalifikācijas braucieni rādīja izteiktas pozitīvas tendences.
“Sāk nedaudz sanākt! Cenšamies un mācāmies. Ar priekšpiedziņu sokas krietni labāk nekā pērn ar Toyota MR2. Taču teikt, ka es pilnībā kontrolēju situāciju, vēl pagaidām nevaru, vēl ir par maz braukts. Sezonas plāns ir veikt visus Krosa komisijas kausa posmus, kā arī pamēģināšu spēkus Latvijas autokrosa čempionātā.”
Pērn ar Ritvara Zobena būvēto auto startēja Pēteris Āboliņš, kļūstot par 2000 Super klases Latvijas vicečempionu. Aigars jau pērn kļuvis par šīs mašīnas īpašnieku: ''Mašīna ir mana jau no pagājušā gada. Ritvars ļoti palīdz, kopā braucam uz treniņiem, dod padomus. Pagaidām gan liekas, ka spēju uzsūkt tikai 30% viņa teiktā, pārējais ir manis paša izlemta stūres grozīšana,” kautrīgi nosmej Aigars.
2017.gadā Kļaviņš debitēja folkreisā, taču, nesasniedzis izcilus panākumus, drīz pārgāja uz autokrosu, iegādājoties Mārtiņa Sviļa savulaik leģendāro Toyota MR2. Debija ar specifisko auto bija ļoti sarežģīta tā pilotēšanas sarežģītības dēļ, tomēr skaidrs, ka gūta neatsverama braukšanas pieredze, kas sāk atmaksāties.